با حضور معاون صداوسیما؛

یادبود ابوالفضل نوروزی و علیرضا فتحی پور برگزار شد

یادبود زنده یاد ابوالفضل نوروزی و علیرضا فتحی پور در معاونت صدا با حضور معاون صدای رسانه ملی، مدیران و همکاران آنها در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ - 13October 2020

یادبود ابوالفضل نوروزی و علیرضا فتحی پور برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در این مراسم که خانواده مرحوم ابوالفضل نوروزی نیز حضور داشتند، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی ضمن تسلیت فقدان آن دو عزیز گفت: حضرت علی علیه السلام می‌فرماید« با مردم چنان زندگی و چنان معاشرت کنید که اگر جان به جان آفرین تسلیم کردید مردم در فراق شما بگریند و به نحوی زندگی کنید که مردم علاقه‌مند معاشرت با شما باشند.»

بخشی زاده اظهار داشت: جناب آقای نوروزی و مهندس علیرضا فتحی پور در زمان حضور در رسانه منشاء خدمات خیر و اثرگذاری بودند و چنان زندگی کردند که مصداق کلام حضرت مولی الموحدین علی علیه السلام در روش زندگی بودند.

گفتنی است ابوالفضل نوروزی صبح روز پنجشنبه مصادف با اربعین سید و سالار شهیدان بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت وی دانش آموخته دکترای رشته علوم سیاسی بود و پژوهش‌های ارزنده‌ای در این باره از خود به یادگار گذاشت، از سال ۱۳۷۸ در معاونت صدا مشغول به کار شد و در کارنامه کاری خود مدیریت در شبکه‌های رادیویی همچون ایران، گفتگو و اقتصاد را بر عهده داشت.

همچنین مرحوم علیرضا فتحی‌پور، مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن، نیز ۱۹ مهرماه، پس از تحمل یک دوره بیماری، دار فانی را وداع گفت.

کارشناس‌مجری برنامه ترنم آیات، راز آسمان، راز آفرینش رادیو قرآن، برنامه به رنگ خدا در رادیو ایران، مجری‌کارشناس برنامه اردیبهشت شبکه چهار سیما، برنامه‌های قرآنی بشارت، به سوی ظهور همچنین برنامه تلویزیونی روز خدا بخشی از فعالیت‌های مرحوم فتحی‌پوردر صداوسیما بود. وی حافظ کل قرآن کریم و از قاریان خوش‌صوت کشورمان بود و پیش از این، سابقه سردبیری خبرگزاری شبستان را داشته است.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار