فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

شناسایی ۳ هزار تارنمای مشوش‌کننده فضای جامعه

سردار سرتیپ اشتری از شناسایی سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه از سوی پلیس فتا ناجا خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ - 13October 2020

شناسایی ۳ هزار تارنمای مشوش کننده فضای جامعهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان که با حضور مسئولان استانی در سالن انقلاب پلیس همدان برگزار شد، با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، اظهار داشت: وظیفه نیرو‌های مسلح تأمین امنیت مردم است، از سوی دیگر رشد، توسعه و پیشرفت کشور در همه حوزه‌ها نیز در سایه امنیت صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به ایام اربعین، گفت: در این ایام به خاطر بیماری کرونا بسیار نگران بودیم که اگر مانند سال‌های قبل جمعیت زائران، روانه مرز‌ها شوند چه اقدامی می‌توان انجام داد که اتفاقی رخ ندهد، اما به دنبال توصیه رهبر عزیز انقلاب که فرمودند «زیارت اربعین را در خانه‌ها برگزار کنیم»، مردم نیز اطاعت کردند و در خانه‌ها ماندند و همه شاهد بودیم که هیچ‌گونه مشکلی در این ایام نداشتیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه اربعین حسینی امسال یکی از زیباترین جلوه‌های همکاری و اطاعت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: توجه مردم به فرامین مقام معظم اسلامی از درک بالای آنان، همدلی و همراهی با مقتدای خویش حکایت دارد.

فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات بسیار خوب پلیس در مقابله با ویروس کرونا، گفت: پلیس از زمان انتشار ویروس کرونا در کشور با قدرت وارد عمل شد و اقدامات مناسب و مطلوبی را در این راستا انجام داد.

سردار اشتری افزود: با انتشار ویروس کرونا در کشور اعلام کردند که برخی کالا‌ها را در انبار‌ها احتکار می‌کنند و مردم به این کالا‌ها دسترسی ندارند که پلیس با شناسایی این انبار‌ها توانست در مدت ۲۴ ساعت بخش عمده‌ای از این کالا‌ها را کشف و در اختیار مردم قرار دهد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در همین رابطه، تمامی امکانات درمانی بیمارستان‌های ناجا در اختیار بیماران قرار گرفت و این مراکز درمانی اقدام به پذیرش بیماران کرونایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هجمه‌های زیادی در فضای مجازی کشور وجود داشت، گفت: در جریان شیوع کرونا، سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه از سوی پلیس فتا ناجا شناسایی شد؛ این تارنما‌ها با تشویش اذهان عمومی سبب ایجاد نگرانی در مردم شده بودند که متولیان این تارنما‌ها به‌صورت تلفنی و حضوری توجیه شدند و با برخی از آن‌ها هم برخورد قانونی صورت گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مهم‌ترین نعمتی که برای مردم وجود دارد نعمت امنیت و سلامت است و نیروی انتظامی این افتخار را دارد که حافظ امنیت مردم عزیز است.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح، گفت: روز گذشته این مراسم با صلابت، اقتدار و با فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری برگزار شد و وحدت و انسجام بسیار خوبی در این مراسم حاکم بود.

فرمانده ناجا افزود: استان همدان با اقدامات خوبی که در راستای تأمین امنیت مردم صورت گرفته یکی از استان‌های امن و خوب کشور بوده که این مهم به خاطر تلاش همکارانم در انتظامی و نیز تعامل بسیار خوب با مردم و مسئولان استان به دست آمده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان خاطره‌ای از شهید سرلشکر حسین همدانی، گفت: این شهید بزرگوار بسیار با اخلاص و متواضع بودند که همیشه عاشق خدمت به کشور و مردم بود که سرانجام در همین راه به شهادت رسید.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با قدردانی از زحمات سردار «کامرانی صالح» در مدیریت انتظامی استان همدان گفت: سردار «امیری» هم از فرماندهان با تدبیر، شایسته و با سابقه درخشان پلیس است که برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

بنا بر این گزارش، با حکم فرمانده ناجا، سردار «سلمان امیری» به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان همدان معرفی و از زحمات سردار «بخشعلی کامرانی صالح» قدردانی شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها