مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

نام نیروی انتظامی با شجاعت، ازخودگذشتگی و ایثار همراه است

سرهنگ محسن رشیدی با بیان اینکه نام نیروی انتظامی با شجاعت، ازخودگذشتگی و ایثارگری همراه است، گفت: دلاور مردان ناجا در تلاش برای ایجاد امنیت و آسایش مردم جان خود را نثار کرده و در این راه شهدای فراوانی تقدیم کرده‌اند.
کد خبر: ۴۲۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ - 13October 2020

نام نیروی انتظامی با شجاعت، از خود گذشتگی و ایثارگری  همراه استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با «مرتضی یاراحمدی» از رزمندگان پیشکسوت نیروی انتظامی، اظهار داشت: حماسه آفرینان نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و در مقابله با ضدانقلاب داخلی و خارجی و همچنین برهم زنندگان امنیت اجتماعی و اشرار کارنامه موفقی از خود به‌جای گذاشته‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی پس از ادغام ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی در پایان جنگ تحمیلی و سازماندهی در ساختار و سازمان نوین خود، در عرصه‌های خطیر ماموریت‌های محوله نقش به سزایی در تامین امنیت و حفاظت از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران داشته است.

رشیدی با بیان اینکه نام نیروی انتظامی با شجاعت، از خودگذشتگی و ایثارگری همراه است، گفت: دلاور مردان ناجا در تلاش برای ایجاد امنیت و آسایش مردم جان خود را نثار کرده و در شهدای فراوانی تقدیم کرده‌اند.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اهدا لوح تقدیر و هدیه به «مرتضی یاراحمدی» از وی تجلیل کرد.

خاطرنشان می‌شود «مرتضی یاراحمدی» در ۱۳۴۵/۱/۶ در بخش «سیلاخور» از توابع شهرستان دورود به دنیا آمد. در سن هفت سالگی در روستای زادگاهش به دبستان رفت. تحصیلاتش را تا پایه سوم راهنمایی ادامه داد. در سال ۱۳۶۵ به استخدام کمیته انقلاب اسلامی درآمد و خدمتش را در پادگان نصر تهران آغاز کرد و سپس در لباس مقدس نظام، سال‌هایی از دوران خدمتش را در سرپل ذهاب، قصر شیرین و دهلران سپری کرد و در عملیات‌های کربلای ۹ و ۱۰ و مرصاد حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها