اوحدی:

باب شهادت در خطه آذربایجان غربی همچنان باز است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های درگیر در دفاع مقدس بوده و باب شهادت در این خطه از کشور همچنان باز است و ادامه دارد.
کد خبر: ۴۲۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ - 13October 2020

دیدار با خانواده شهیدان ابراهیمی کارگران در ارومیه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز در سفر به آذربایجان‌غربی با خانواده شهیدان کریم و حمید ابراهیمی کارگران در ارومیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با اشاره به اینکه خانواده شهدا ارج و قرب بالایی دارند، اظهار داشت: بنیاد شهید در حد توان سعی کرده است با ارائه خدمات رفاهی و درمانی تا حدودی خدمات شایسته آنها به کشور را جبران کند.

سعید اوحدی افزود: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شده که دشمن با اعمال تحریم‌ها ظالمانه خرید دارو برای ایثارگران و جانبازان را با مشکل رو به رو کرده است.

وی عنوان کرد: با این وجود دولت تمام تلاش خویش را برای رفع نیازهای درمانی آنها به کار گرفته و به امید خدا نیز این مشکلات به پایان خواهد رسید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی عنوان کرد: آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های درگیر در دفاع مقدس بوده که باب شهادت در این خطه از کشور همچنان نیز باز بوده و ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی شهدای بزرگی چون باکری و امینی تقدیم جمهوری اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: مردم این استان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پشتیبان جمهوری اسلامی بوده و فداکاری‌های زیادی را به خرج داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار