مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

جهادگران شرکت صنعتی فولاد ایران در سنگر ایثار و صنعت شایسته تقدیرند

سردار عباس یوسفی گفت: شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران دین خود را در سنگر صنعت و جهاد به خوبی ایفا کردند و شایسته تقدیر هستند.
کد خبر: ۴۲۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ - 13October 2020

جهادگران شرگت گروه ملی صنعتی فولاد ایران هم در سنگر ایثار و هم در سنگر صنعت شایسته تقدیرند

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز ضمن دیدار با «نادر یوسفی» مدیرعامل شرگت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز از یادمان شهدای گمنام این شرکت بازدید کرد.

وی در ابتدای این دیدار از نقش ارزنده و بی بدیل این شرکت در دوران دفاع مقدس نام برد و اظهار داشت: شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران یکی از دستگاه های صنعتی پرافتخار کشور است که هم در بعد صنعتی و اقتصادی و هم در زمینه افتخار آفرینی پرسنل اش در حضور جهادی و ایثارگرانه در سنگرهای نبرد زبانزد خواص و عام است.

سردار یوسفی گفت: وجود 58 شهید این شرکت که خیلی از آن ها همرزمان من بودند و خاطرات خوبی با آن ها نیز داشتم نشان از آن دارد که شما دین خودتان را هم در سنگر صنعت و هم در سنگر جهاد به خوبی ایفا کردید و شایسته تقدیر هستید.

در ادامه این دیدار «نادر یوسفی» مدیرعامل شرگت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گرامی نگه داشتن یاد و خاطرات همه شهدا به خصوص شهدای صنعتی را اولین اقدام ممکن در این زمینه دانست و افزود: ساخت یادمان شهدای گمنام در بهترین مسیر ورودی شرکت و درخواست دو شهید گرانقدر برای خاکسپاری در این مکان مقدس بهانه ای است که بتوانیم در روزها و مناسبت های مختلف یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای استان خوزستان و 58 شهید همکارمان را همیشه در ذهن ها و یادها زنده بداریم.

در پایان این نشست سردار یوسفی، به همراه مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران از روند تکمیل یادمان شهدا که آماده پذیرش برای خاکسپاری دو شهید گمنام است بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار