استاندار مازندران:

مسیر شهدای مدافع حرم باید به‌درستی تبیین شود

احمد حسین‌زادگان گفت: مسیر شهدای مدافع حرم باید برای مردم به‌درستی تبیین شود و در پاسداری از خون شهدا نباید کوتاهی کنیم چراکه باید پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۴۲۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ - 13October 2020

راه و مسیر شهدای مدافع حرم باید به‌درستی تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران امروز با حضور در منزل خانواده‌های شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم مازندرانی حاضر در خان‌طومان، شهیدان والامقام «علی عابدینی»، «رضا حاجی‌زاده» و «محمد بلباسی» در شهرستان‌های فریدونکنار، آمل و قائمشهر با آنان دیدار و ضمن تبریک و تسلیت بازگشت کبوتران خونین بال به خاک وطن؛ از این عزیزان دلجویی کرد.

حسین‌زادگان در این دیدارها، شهیدان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم آل‌الله (علیهم السلام) را سند شجاعت در مسیر پاسداری از حق دانست و گفت: همه ما مدیون شجاعت و جانفشانی شهیدان گرانقدر و قدردان مجاهدت‌های شهیدان مدافع حرم هستیم.

استاندار مازندران تعبیر مظلوم برای شهیدان مدافع حرم را تعبیری درست دانست و افزود: باید برای درک عمیق اهمیت کاری که این غیورمردان صورت داده‌اند، بکوشیم تا عظمت حضور غیرتمندانه شهدای مدافع حرم در جبهه‌های مقاومت برای دفاع از وطن و حریم اهل بیت بدرستی فهمیده شود.

وی با بیان اینکه رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌های شهیدان، میراثی است که از دوران دفاع مقدس از نسلی به نسل دیگر منتقل شد و این از رویش‌های انقلاب اسلامی است که در امتداد این راه عزیزان ما برای دفاع از حریم حرم به جبهه‌های مقاومت عزیمت کردند، افزود: باید ادامه دهنده راه این شهیدان بزرگوار باشیم و خانواده‌های والامقام شهیدان را تکریم و تعظیم کنیم.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه بازگشت کبوتران خونین‌بال ما از خاک غربت به دیار وطن موجب خوشحالی است، ادامه داد: خانواده‌های شهدا به توجه ما نیاز ندارند بلکه ما مدیران هستیم که با درک حضور آنان، رسالت خود را به عنوان مسئول درک می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در راه و آرمان شهدا مجاهدت کنند، اظهار داشت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید مستمر و همواره انجام شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه یاد، نام و راه و آرمان شهدا باید در جای جای و لحظه‌های زندگی ما جاری و طنین‌انداز باشد، عنوان داشت: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خان‌طومان باید با نامگذاری معابر، خیابان‌ها و اماکن مختلف، اجرای برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای بویژه برنامه‌هایی که رسانه ملی در دستور کار دارد و... اقدام لازم صورت گیرد.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه شهادت شهدای مدافع حرم در مسیر مجاهدت و رستگاری است و لذا باب شهادت حسب وصیت امام خمینی نباید بسته شود، خاطرنشان کرد: مسیر شهادت و مقاومت و مبارزه با ظلم تغییر نکرده است و تنها شکل آن عوض شده است، امروز جنگ‌های نابرابر اقتصادی توسط دشمن آغاز شده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: در هر سنگری که هستیم می‌بایست به مردم خدمت کنیم تا موجب اعتلای ایران اسلامی و ادامه دهنده راه و آرمان شهدا باشیم.

حسین‌زادگان اظهار کرد: مسیر شهدای مدافع حرم باید برای مردم بدرستی تبیین شود و در پاسداری از خون شهدا نباید کوتاهی کنیم چراکه باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها