رئیس مجلس شورای اسلامی:

جهاد در راه خدمت را با الگوگیری از شهدا سرلوحه قرار دهیم

«محمدباقر قالیباف» گفت: با الگوگیری از شخصیت شهدا، جهاد در راه خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۴۲۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ - 14October 2020

با الگوگیری از شخصیت شهدا، جهاد در راه خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهیمبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، یازدهمین یادواره شهدای وحدت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، خانواده شهدای وحدت، سران طوایف و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه از دو شهید شوشتری و محمدزاده، از شهدای شاخص خدمت، وحدت و امنیت کشور یاد کرد و اظهار داشت: خدمات این دو شهید بزرگوار در خدمت رسانی به مناطق محروم کشور بسیار قابل توجه است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، گذشت و برادری و ایجاد آسایش و امنیت برای مردم ایران اسلامی از برکات مجاهدت شهدا است، گفت: با الگوگیری از شخصیت این شهدا، جهاد در راه خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: شهید شوشتری مردم سیستان و بلوچستان رو بسیار دوست داشت و دغدغه مشکل و زندگی مردم را داشت و این وظیفه در حال حاضر برعهده ما است تا با تمام توان به حل مشکلات مردم مناطق محروم بپردازیم.

قالیباف با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان مردم نجیب صبور و شهید‌پرور هستند، متذکر شد: مشکلات مردم مناطق محروم برای ما محرز است و از آن غافل نیستیم و تلاش می‌کنیم در مجلس شورای اسلامی اولویت ما هم برای تعریف بودجه 1400 و برنامه هفتم، توجه به مناطق محروم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار