امیر حیدری:

نخبگان در نیروی زمینی ارتش از جایگاه مطلوبی برخوردار هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نخبگان علمی که طرح‌های مختلفی در حوزه ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش ارائه می‌کنند در جایگاه مطلوبی قرار دارند.
کد خبر: ۴۲۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ - 14October 2020

نخبگان در نیروی زمینی ارتش از جایگاه مطلوبی برخوردار هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه، اظهار داشت: امروز خوشایند سازی محیط سربازی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا است و نخبگان علمی که طرح هایی در جهت بالارفتن ارتقای آمادگی رزمی نزاجا ارائه کنند از آنها به نحو شایسته استفاده و از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایت محوری، شایسته سالاری و عدالت محوری استوار است، افزود: تعریف عملیاتی از ولایت محوری یعنی تمام سرمایه ها، اعتبارات، توانمندی های مادی و معتوی در نزاجا باید در مسیر هزینه شود که آن برنامه و هدف ریشه در یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشد و گرنه حرام است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به منویات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تعریف فرماندهی اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای: در فرماندهی جوهره رهبری وجود دارد، نباید فکر کنیم که کار ما صرف نظامی گری است، شما فرماندهان علاوه برآموزش فعالیت نظامی باید هدایت گری کنید، یعنی به زیر مجموعه خود کاملا اشراف داشته و آنها را در مسیر درست هدایت کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نخبه های علمی کشور که جوانان آینده ساز کشور عزیز ایران اسلامی هستند در طول سال برای طی دوره ی سربازی به مرکز آموزش ۰۱ اختصاص پیدا می کنند که ما در نیروی زمینی ارتش از نخبگان علمی در جهت ارتقای سطح علمی و رزمی استفاده خواهیم کرد و این عزیزان در نیروی زمینی ارتش از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از طرح های برخی از نخبگان که طرح آنها در حوزه ارتقائ آمادگی رزمی بود ضمن قدر از آنها، از نخبگان خواست تا با تکمیل طرح، آنرا در نیروی زمینی ارتش استفاده کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار