پیام تسلیت سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس به پژمان لشگری‌پور

سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس در پیامی، درگذشت پدر پژمان لشگری‌پور هنرمند و سینماگر عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ - 15October 2020

پیام تسلیت سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس به پژمان لشگری‌پوربه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رسول شادمانی سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس در پیامی، درگذشت پدر پژمان لشگری‌پور هنرمند و سینماگر عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به وی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

هنرمند گرامی عرصۀ سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جناب آقای پژمان لشگری‌پور

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام
درگذشت پدر بزرگوارتان که تقارن آن با ایام رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلی الله عليه و اله و سلم) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و شهادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) توفیق و عنایت الهی است موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

بی‌شک غم فراق و از دست دادن پدری مؤمن و دوستدار و دلداده مکتب والای اهل بیت (ع) که فرزندانی همچون جنابعالی را تربیت و تقدیم جامعۀ اسلامی کرده، جانکاه و طاقت‌فرسا خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از مدیران و دست‌اندرکاران «خبرگزاری دفاع مقدس» ضمن عرض تسلیت به شما برادر گرامی و بیت محترم آن فقید سعید، امید دارم خداوند رحمان و رحیم پاداش حسنات آن پدر ارجمند را در شب رحلت حضرت محمد مصطفی (صلی الله عليه و اله و سلم) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) با فضل و رحمت واسعه خویش عنایت فرماید و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عطا نماید.

سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس

رسول شادمانی

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار