پیام فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت هفته ناجا؛

نیروی انتظامی در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی جانانه ایستاده است

سردار «سید محمود میرفیضی» به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ - 18October 2020

نیروی انتظامی در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی جانانه ایستاده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت هفته ناجا پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

هفته نیروی انتظامی با شعار «باهم برای امنیت و سلامت» از ۲۷ مهر الی ۲ آبان ۱۳۹۹ آغاز شد، امروز پلیس افتخار می‌کند که با عملکرد مقتدرانه و صادقانه خود توانسته است محبوبیت خود را در جامعه ارتقاء بخشیده و اعتماد مردم ولایتمدار و وفادار را جلب کند.

هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا با تعامل، همکاری و جلب اعتماد و مشارکت دستگاه‌های دولتی، خصوصی و سایر اقشار اجتماعی، نقش و سهم هر یک از آنان را در تولید امنیت جامعه مشخص و زمینه مشارکت شهروندان در ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت، همبستگی ملی و قانون گرایی، فراهم شود و از سویی اقتدار، کارآمدی و توانمندی پلیس به جامعه معرفی شود تا در سال «جهش تولید»، با همفکری صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی، امنیتی در شأن جامعه اسلامی داشته باشیم.

امروز نیروی انتظامی از مرز تا شهر‌ها و روستا‌های کوچک و بزرگ، متولی تامین نظم و امنیت کشور است و در این مسیر شهدای گرانقدری را تقدیم کرده و جانانه در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.

هفته نیروی انتظامی، فرصتی مغتنم برای ارائه کارنامه عملکرد یک ساله پلیس به مردم فهیم و انقلابی استان و معرفی توانمندی، اقتدار و کارآمدی پلیس در تأمین نظم و امنیت بستر‌های جلب اعتماد عمومی و مشارکت همگانی است.

اینجانب ضمن ادای احترام به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، هفته نیروی انتظامی را به تمامی کارکنان که خالصانه در تأمین نظم، امنیت و آرامش جامعه تلاش می‌کنند و خانواده محترم آنان تبریک عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها