مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در پیامی؛

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی الگویی برای پلیس ضد حقوق بشری آمریکاست

سردار عباس یوسفی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را که از دوران دفاع مقدس تاکنون همیشه در پیشانی خدمت های گوناگون و مقتدرانه در قبال جامعه پیشرو بوده است الگویی برای پلیس های جهان و آمریکا دانست که تمامی حقوق های بشری را در قبال برخورد با مردمش نقض کرده است.
کد خبر: ۴۲۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ - 18October 2020

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی الگوی پلیس ضد حقوق بشری آمریکا است

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در پیامی آغاز هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار كننده امنيت و آسایش اجتماعی با مشاركت همه شهروندان در جامعه است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که از دوران دفاع مقدس تاکنون همیشه در پیشانی خدمت های گوناگون و مقتدرانه در قبال جامعه پیشرو بوده است الگویی برای پلیس های جهان و البته آمریکایی است که تمامی حقوق های بشری را در قبال برخورد با مردمش نقض کرده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از  تلاش های ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه نیروها ، کارکنان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی کشور به خصوص فرماندهی و پرسنل جهادی نیروی انتظامی خوزستان به عنوان یک استان مرزی استراتژیک که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال در سال جهش تولید با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت جامعه و مرزها را در زمینه های مختلف اقتصادی، پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند تقدیر و تشکر می کنم.

در پایان یاد و خاطره همه شهدای امنیت را گرامی می دارم و برای روح ملکوتی و بلندشان پیوست با روح سرور و سالار شهیدان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار