مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

نیروی انتظامی الگوی امر به معروف و نهی از منکر اسلامی است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: نیروی انتظامی نماد و الگوی امر به معروف و نهی از منکر با رعایت موازین مندرج در شرع مقدس اسلام است.
کد خبر: ۴۲۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ - 20October 2020

نیروی انتظامی، الگوی امر به معروف و نهی از منکر اسلامی است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی نماد و الگوی امر به معروف و نهی از منکر با رعایت موازین مندرج در شرع مقدس اسلام است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل تأکید کرد: تعالیم معنوی و آموزش روحی و روانی در ناجا همزمان با آموزش جسمانی انجام شده و پلیس متعهد و اخلاق‌مدار از برکات انقلاب اسلامی است.

واحد با اشاره به رفتارهای خشن پلیس در اروپا و آمریکا با مردم و به ویژه رفتار نژاد پرستانه پلیس آمریکا با رنگین پوستان گفت: فرهنگ ایثار و تواضع و خدمت‌رسانی بی‌منت در بین نیروهای انتظامی جاری و ساری است و تقدیم سالانه صدها شهید و جانباز در راه حفظ امنیت و آرامش مردم مؤید این حقیقت است.

وی متذکر شد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین سیره عملی شهدای دفاع مقدس و مقاومت در بین نیروهای انتظامی و مرزبانی باعث رواج روز افزون روحیه خدمتگزاری و ایثار در بین این نیروها شده و آثار برکات معنوی روز افزون آن در جامعه به خوبی دیده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها