مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری مدیریت کرونا در لرستان برگزار می‌شود

سرهنگ محسن رشیدی از برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری مدیریت کرونا در لرستان خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره اقدامی ارزشمند است.
کد خبر: ۴۲۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ - 20October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری مدیریت کرونا در لرستان برگزار می‌شودسرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری مدیریت کرونا تحت عنوان کرونا پلاس، برگزاری این جشنواره را اقدامی ارزشمند دانست و اظهار داشت: فراخوان  و اطلاع رسانی‌ها جهت برگزاری جشنواره تولیدات  فرهنگی و هنری مدیریت کرونا به گونه ای باشد که همه کسانی که در مدیریت این بحران نقشی داشته‌اند، از برگزاری این جشنواره مطلع شوند.

وی با تاکید بر صبر و حوصله به خرج دادن در امور فرهنگی و هنری در همه زمینه‌ها بخصوص در بحث تولیدات فرهنگی مربوط به کرونا گفت: گذشت زمان بیش از پیش زحمات تمامی کسانی را که در بحث مدیریت کرونا نقشی داشته اند، نشان خواهد داد  و بسیاری از زحمات و ایثارگری‌ها ناگفته مانده است.

رشیدی با اشاره به بحث خود باوری و اعتماد به نفس ملت ایران در بحث مقابله با کرونا، افزود: هموطنان ما با فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مواسات با روحیه‌ای مضاعف به میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا آمدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به ایده امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس مبنی بر استفاده از ظرفیت بسیج مردمی اشاره کرد و تصریح کرد: موفقیت‌های به دست آمده در دوران دفاع مقدس ناشی از ایده امام خمینی (ره) در تلفیق نیروهای مردمی با نیروهای مسلح بود.

وی با بیان اینکه در بحث مواسات کارهایی انجام شده است که شاید ما نتوانستیم زوایایی پنهان را ببینیم، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری مدیریت کرونا گام موثری در فرهنگ سازی برای مستند کردن فعالیت‌ها در هنگام مقابله با حوادث و رویدادها است

رشیدی بیان کرد: تمام تولیدات ارسال شده به جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری مدیریت کرونا می‌تواند در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار