مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکزی:

موافقت خانواده شهید "علی امینی" جهت ماندن پیکر فرزندشان در دانشگاه آزاد اراک

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: پس از 9 سال شهید گمنام دفن شده در دانشگاه آزاد اسلامی اراک صاحب نام و سنگ قبرمزین به نام شهید علی امینی شد.
کد خبر: ۴۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲ - 02March 2015

موافقت خانواده شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اراک، سرهنگ فرهاد شامحمدی در مراسم رونمایی از سنگ مزار شهید علی امینی که با حضور اعضای خانواده و نیروی بسیج خواهران الزهرای استان اصفهان و همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اراک برگزار شد، گفت: پیکرهای 3 شهید گمنام در تاریخ 10 اسفندماه سال 84 در دانشگاه آزاد اسلامی اراک خاکسپاری شد که عبارت شهید گمنام بر مزار آنها نقش بست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با انجام آزمایشهای دی ان ای هویت یکی از این شهید را به نام شهید علی امینی اعلام نمود.

سرهنگ شامحمدی با اشاره به صحبتهای خانواده این شهید بزرگوار گفت: به گفته پدر این شهید، ایشان علاقه زیادی به تحصیل داشته و آرام گرفتن او در این دانشگاه نشان از رضایتمندی وی بوده است.

وی افزود: در مراسم استقبال از خانواده شهید که در تاریخ 19 بهمن ماه سال 93 خانواده معظم شهید علی امینی با حضور خیل عظیمی از دانشجویان مشتاق و نیز مردم شهید پروراین استان و نیز مشاهده توماری از سوی دانشجویان و اساتید این واحد رضایت خود را به منظور عدم انتقال شهید به زادگاهش شهر اصفهان اعلام کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: شهید علی امینی جوان 16 ساله اصفهان یکی از 3 شهید خفته در دانشگاه آزاداسلامی واحد فلق بود که صاحب نام گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها