رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

ضرورت برخورد شدید با اراذل و اوباش/ سلبریتی‌های حامی مجرمان، افرادی بی‌خرد هستند

حجت‌الاسلام ادیانی با تأکید بر لزوم برخورد شدید با اراذل و اوباش گفت: برخی‌ها به دنبال زیر سوال بردن اقدامات نیروی انتظامی هستند تا امنیت موجود از بین برود.
کد خبر: ۴۲۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 21October 2020

موافق اجرای طرح ناظر در کشور هستم/ باید به شدت با اراذل و اوباش برخورد شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نشست خبری رونمایی از کتاب‌های تدوین شده این سازمان که امروز (چهارشنبه) در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد، با اشاره به پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی انتظامی اظهار داشت: کارکنان ناجا با ازخودگذشتگی و ایثار، نظم و امنیت را از مرز تا داخل شهر‌ها برقرار می‌کنند.

وی با اشاره به برقراری امنیت مطلوب در ایران با وجود وضعیت بحرانی غرب آسیا گفت: این امنیت را مدیون رشادت‌های نیرو‌های مسلح و به‌خصوص نیروی انتظامی هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: همه می‌دانیم نیرو‌های مسلح تحت نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال رسیدن تراز نظام جمهوری اسلامی هستند و رهبر انقلاب اسلامی بیش از هر کس دیگر بر نیرو‌های مسلح اشراف دارند.

حجت‌الاسلام ادیانی عنوان کرد: امروز مردم به درستی، امنیت کشور را متأثر از تلاش‌های سبزپوشان‌ ناجا می‌دانند.

وی در ادامه به طرح «ناظر» اشاره و بیان کرد: من بار‌ها گفته‌ام و امروز هم می‌گویم که طرفدار طرح ناظر و همچنین به شدت موافق مبارزه با اراذل و اوباش هستم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد: کسی که چاقو و قمه دست بگیرد و باعث رعب و وحشت شود، باید با او برخورد شود.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: در طرح ناظر، مأموران با کسی برخورد نمی‌کنند، اما نمی‌توانند موضوعات را نادیده بگیرند و از ارزش‌های اسلام حفاظت نکنند؛ در طرح ناظر با طرح‌ها و ایده‌های دیگر به کسانی که اقدام به بی‌حجابی می‌کنند، هشدار داده می‌شود.

وی گفت: نیروی انتظامی از کسانی که اقدام به تخریب این نیرو می‌کنند، هراسی ندارد؛ اینکه امروز رسانه‌های معاند و کشور‌هایی که با ادعای حمایت از حقوق بشر، ده‌ها هزار نفر را می‌کشند در فضای مجازی و رسانه علیه ناجا تبلیغ می‌کنند، نمی‌تواند بر عملکرد نیروی انتظامی تأثیر منفی بگذارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا فلسفه وجوی پلیس را حفظ امنیت دانست و گفت: اگر ارزش‌های هر کشوری توسط شهروندان به رسمیت شناخته نشود و به آن تعرض شود، باید با آن‌ افراد برخورد شود.

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: انسان‌های شرور در هر کشور به دلایل مختلف به وجود می‌آیند. آیا در آمریکا کسانی که اقدام به تخریب می‌کنند، کسی با آن‌ها برخورد نمی‌کند؟

وی افزود: حجاب، نظم، امنیت و تعرض نکردن به نظم و امنیت یک ارزش است و اگر در بین ۸۰ میلیون ایرانی، دو هرار نفر شرور باشند و به خانواده‌ای تعرض شود، اعضای آن خانواده چه حسی پیدا می‌کنند؟ آیا از پلیس درخواست نمی‌کنند تا با آن شرور برخورد شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز با وجود تمامی مشکلات، امنیت در کشور ما وجود دارد و برخی‌ها به دنبال زیر سوال بردن اقدامات نیروی انتظامی هستند تا امنیت موجود از بین برود.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به حمایت برخی سلبریتی‌ها از مجرمان و اراذل و اوباش گفت: این افراد یک سری آدم‌های بی‌خرد و نادان هستند که در همه مسائل دخالت می‌کنند؛ عقل می‌گوید هر کشوری ارزش‌هایی دارد که باید از آن‌ها حفاظت شود و اگر کسی به این ارزش‌ها تعرض کند، باید با او برخورد شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش در هر محل به دنبال اعمال قدرت هستند و زورگیری می‌کنند که باید با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها