جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و اراذل و اوباش برخورد می‌کنیم

سردار رضایی از برنامه ویژه فراجا برای برخورد مقتدرانه با زورگیران، دارندگان سلاح غیرمجاز و مالخر‌ها خبر داد و گفت: برخورد با دارندگان سلاح غیر مجاز، خریداران اموال سرقتی، زورگیران و اراذل و اوباش باید مقتدرانه و قاطعانه باشد.
کد خبر: ۵۶۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶ - 07January 2023

قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و اراذل و اوباش برخورد می‌کنیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در کمیسیون ویژه عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: امروز از اینکه امام خامنه‌ای عزیز سکاندار جهان اسلام و جبهه بزرگ مقاومت هستند، به خود می‌بالیم، چون ایشان روحیه الهی، اخلاص و استکبار ستیزی دارند و باور داریم که مدیریت ایشان خدایی و منویات وی برگرفته از دستورات خداوند متعال است.

وی مقابله نیروی انتظامی اصفهان را در راستای مقابله با اغتشاشات در ۳ ماهه اخیر را بسیار خوب و مؤثر عنوان کرد و گفت: به همین خاطر از زحمات و تلاش‌های همه مدیران، فرماندهان، معاونان و کارکنان این فرماندهی در بخش‌های مختلف قدردانی می‌کنم و به آن‌ها خدا قوت گفته و صبر و بردباری خانواده‌های آن‌ها را نیز ارج می‌نهم.

رضایی با اشاره به ناکامی دشمن در فتنه اخیر تأکید کرد: به لطف خدا و برکت خون شهدا این فتنه فروکش کرده، اما پایان نیافته است، چون دشمن از قبل برنامه‌ریزی سنگینی کرده بود و به همین خاطر دنبال بهانه‌های جدیدی است تا برنامه‌های خود را پیاده کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مردم هوشیارند و نیرو‌های پلیس هم مقتدرانه پای امنیت این نظام و انقلاب ایستاده‌اند، بیان کرد: معاندان و براندازان نظام بعد از اینکه تمام نقشه‌هایشان در فتنه اخیر نقش بر آب شد به فراخوان‌های مُضحک و خنده‌دار روی آوردند تا آتش فتنه را به هر طریقی که است، روشن نگاه دارند، اما غافل از اینکه این تیر آخرشان هم اثری ندارد.

بهترین راه مقابله با دشمن، خدمت صادقانه است

وی خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و افزایش سطح رضایتمندی عمومی در جامعه را باعث ناکامی دشمن در پیشبرد نقشه‌هایش عنوان کرد و گفت: هر سازمان و دستگاهی باید وظایف خود را به گونه‌ای انجام دهد که باعث رضایتمندی بالا در مردم شود ما هم در فرماندهی انتظامی کشور اگر در برخورد با سارقان، اراذل و اوباش، جنایتکاران و زورگیران، قاچاقچیان و موادفروشان قاطعانه و به موقع برخورد کنیم باعث رضایتمندی بالا در مردم می‌شویم.

رضایی مهربانی با مظلومان و اقتدار در برابر ظالمان و گردنکشان را یک اصل مهم در فراجا برشمرد و خاطرنشان کرد: با سارق و اراذل و اوباش و آن کسی که به حقوق مردم تعرض می‌کند باید مقتدرانه برخورد کرده و قانون را در مورد آنان درست و به موقع اجرا کنیم.

برخورد ویژه با دارندگان سلاح غیر مجاز

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه از برنامه ویژه فراجا برای برخورد مقتدرانه با زورگیران، دارندگان سلاح غیرمجاز و مالخر‌ها خبر داد و تصریح کرد: برخورد با دارندگان سلاح غیر مجاز، خریداران اموال سرقتی، زورگیران و اراذل و اوباش باید مقتدرانه و قاطعانه باشد به گونه‌ای که این افراد جرأت و جسارت انجام اقدامات مجرمانه را پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه زورگیری تأثیر بسیار زیادی در کاهش احساس امنیت مردم دارد، افزود: باید برخورد‌ها با این افراد قاطعانه و مقتدرانه باشد به گونه‌ای در همان محلی که مرتکب اقدام مجرمانه شدند، ابهت پوشالیشان برای همیشه پیش مردم از بین برود.

رضایی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را تابلوی اقدامات انتظامی و پل ارتباطی مردم با پلیس عنوان کرد و با تأکید بر آشنا کردن مردم با موضوعات فوریتی و غیر فوریتی گفت: تمرکز بیشتر ماموران ما باید برای رسیدگی به موضوعات فوریتی باشد و این موضوعات را در اولویت خود قرار دهند ضمن اینکه مردم هم باید بدانند فقط در موضوعات فوریتی با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها