رئیس پلیس پایتخت:

شهید کیوانلو در راه برقراری امنیت جان خود را فدا کرد

سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید «کیوانلو» گفت: مجرمین، سارقین و اراذل و اوباش گستاخ و وحشی شده‌اند و باید با قاطعیت با آن‌ها برخورد شود.
کد خبر: ۵۴۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ - 05September 2022

لزوم برخورد قاطع با مجرمین و سارقین/ شهید کیوانلو در راه برقراری امنیت جان خود را فدا کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید ستواندوم امیر کیوانلو که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره اینکه به نیروی انتظامی از روز‌های ابتدای انقلاب اسلامی وبرای اعتلای نظام و استقرار نظام همواره در مسیر دفاع از دستاورد‌های انقلاب تلاش کرده و شهدای فراوانی را تقدیم کرده است، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز نیز در راه برقراری امنیت فرزند دیگری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سردار رحیمی درباره نحوه شهادت امیر کیوانلو گفت: ساعت پنج روز گذشته در حالی که فرمانده و افسر گشت تیم‌های مختلف در میدان سپاه در حال توجیه کردن نیرو‌ها بود یکی از شهروندان گزارشی در خصوص سرقت از خانه خواهرش می‌دهد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: تیم شهید کیوانلو برای برخورد با سارقین داوطلب می‌شود و وقتی وارد خانه می‌شوند می‌بینند سارقین دست و پای خانمی را بسته و اقدام به سرقت از خانه او کرده‌اند لذا یکی از سارقین را که در حال خارج کردن اموال بود دستگیر می‌کنند.

سردار رحیمی گفت: شهید امیر کیوانلو پس از تعقیب و گریز با یکی از سارقین، درحالی‌که می‌توانست با استفاده از سلاح و طبق ضوابط از زانو به پایین سارق را مورد اصابت قرار دهد به دلیل روحیه پهلوانی که داشت و با التماس‌هایی که سارق داشت، به او شلیک نکرد، اما این قاتل وقتی در حال تسلیم بود با چاقویی که همراه داشت به سینه این شهید والامقام ضربه‌ای وارد می‌کند و به دلیل جراحت وارده علی‌رغم اینکه به بیمارستان اعزام می‌شود به شهادت می‌رسد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نیرو‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آماده جانفشانی هستند، خاطرنشان کرد: مجرمین، سارقین و اراذل و اوباش گستاخ و وحشی شده‌اند و باید با قاطعیت با آن‌ها برخورد شود.

سردار رحیمی افزود: شهدا انتخاب شده هستند و این را از دفاع مقدس یاد گرفته‌ایم و امیر کیوانلو جان خود را در راه امنیت مردم فدا کرد.

وی گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ابتدای امسال تاکنون در راه برقراری امنیت دو شهید تقدیم کرده است. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار