صبح امروز؛

مراسم تشییع پیکر شهید «کیوانلو» برگزار شد

مراسم تشییع پیکر ستوان‌دوم شهید «امیر کیوانلو» با حضور رئیس پلیس پایتخت در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ - 05September 2022

مراسم تشییع پیکر شهید «کیوانلو» برگزار شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر شهید ستواندوم شهید «امیر کیوانلو» صبح امروز (دوشنبه) با حضور سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور روسای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، خانواده شهدا، همکاران و همرزمان شهید کیوانلو برگزار شد.

بنا بر این گزارش، حوالی ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح روز گذشته در پی مراجعه یکی از شهروندان به واحد گشت موتوری کلانتری نامجو مستقر در میدان سپاه و اعلام این که سارقان در حال سرقت از منزل خواهر او هستند و خواهرش تنها در منزل است بلافاصله با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع اعلام شده واحد گشت موتوری (راکب و ترک‌نشین) در محل حضور پیدا کردند.

به محض ورود ماموران، با سرعت عمل ماموران یکی از سارقان سریعا دستگیر شده و سارق دوم که از منزل خارج شده و اقدام به فرار می‌کند توسط ستواندوم کیوانلو تعقیب و دنبال می‌شود که در این تعقیب و گریز سارق دوم ناغافل با چاقو ضربه‌ای به سینه ستواندوم کیوانلو وارد می‌کند که علیرغم جراحت وارده ستواندوم کیوانلو، سارق را دستگیر می‌کند.

بلافاصله ستواندوم کیوانلو به بیمارستان انتقال داده شد که به دلیل شدت جراحت وارده این مامور شجاع و وظیفه شناس به شهادت رسید.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سارقان پس از ورود به منزل دست و پای خانمی که در منزل بوده را بسته و در حال سرقت وسایل قیمتی منزل بودند که ماموران وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار