فرمانده مرزبانی فراجا مطرح کرد؛

ضرورت هوشمندسازی مرز‌ها در حفظ امنیت/ آمادگی ۶ مرز زمینی برای مراسم اربعین حسینی

سردار گودرزی گفت: افزایش ساختار‌های ما باعث شده امنیت مرز‌ها نسبت به گذشته ارتقا پیدا کند و اولویت انتظامی کشور هوشمندسازی مرز‌هاست و با پشتیبانی دولت و ستاد کل نیرو‌های مسلح توان عملیاتی مرزبانان با هوشمندسازی ارتقا پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۴۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ - 30August 2022

ضرورت هوشمندسازی مرز‌ها در حفظ امنیت/ آمادگی ۶ مرز زمینی برای مراسم اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی مرزبانی فراجا برگزار شد، با اشاره به موضوع هوشمندسازی مرز‌ها اظهار داشت: دو سالی می‌شود که بحث هوشمندسازی مرز‌ها مطرح است و بسیاری از مرز‌های ما تنها از طریق جمهوری اسلامی حفظ می‌شود و برخی کشور‌های همسایه نسبت به مرز خود بی‌تفاوت هستند.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: افزایش ساختار‌های ما باعث شده امنیت مرز‌ها نسبت به گذشته ارتقا پیدا کند و اولویت انتظامی کشور هوشمندسازی مرز‌هاست و با پشتیبانی دولت و ستاد کل نیرو‌های مسلح توان عملیاتی مرزبانان با هوشمندسازی ارتقا پیدا می‌کند.

سردار گودرزی با بیان اینکه امروز فرماندهان ما به دنبال هوشمندسازی هستند، تصریح کرد: ما به دنبال رشد و ترقی مرزبانان و مرزنشینان هستیم تا مرزنشین‌ها با آرامش کامل فعالیت‌های خود را انجام دهند لذا امروز بیشترین هوشمندسازی را داشته‌ایم و از اهداف طرح هوشمندسازی می‌توان به تحول در ارائه خدمات اشاره کرد و در صورت انجام هوشمندسازی اقدامات خوبی را می‌توانیم در مرز‌ها انجام دهیم.

سردار گودرزی افزود: کنترل و نظارت‌های خود را در مرز افزایش داده‌ایم و آمار‌ها نشان از تسلط خوب ما در مرز‌ها دارد و در این راستا بیش از ۹۰ درصد تجهیزات ما در مرزبانی بومی است.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به دستگیری باند‌های قاچاق و مهمات در مرز‌ها گفت: از ابتدای سال تا ابتدای شهریورماه بیش از ۲۷ تن مواد مخدر را همکاران ما کشف کرده‌اند و ۲۶۰ سوداگر مرگ نیز دستگیر شده‌اند و ۱۳ میلیون لیتر انواع سوخت را کشف و ضبط کرده‌ایم که ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش پیدا کرده است.

فرمانده مرزبانی فراجا درباره اربعین نیز گفت: زیرساخت‌ها برای اربعین تدارک دیده شده که البته از روز گذشته مرز‌ها بسته شده‌اند. دو سالی به خاطر کرونا فرصت خدمتگزاری به زائران را نداشتیم اما امسال پیش‌بینی‌هایی شده تا مراسم خوبی را بتوانیم برگزار کنیم.

سردار گودرزی گفت: امسال شش مرز کشور فعال است و هماهنگی خوبی صورت گرفته و آمادگی مطلوبی داریم تا امنیت زائران با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار