با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در پی شهادت «امیر کیوانلو»

سرهنگ «بیات مختاری» در پیام تسلیت به مناسبت شهادت امیر کیوانلو در درگیری با سارقین، به اراذل و اوباش کوردل و مخلان نظم و امنیت در جای‌جای میهن عزیز اسلامی هشدار داد که این شرارت‌ها هرگز خللی در عزم راسخ سبزپوشان پلیس، در صیانت از مردم و مبارزه با قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت وارد نخواهد ساخت.
کد خبر: ۵۴۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 06September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت ستوان دوم «امیر کیوانلو» در درگیری با سارقین، سرهنگ «حسین بیات مختاری» فرمانده انتظامی سبزوار با صدور پیامی شهادت مظلومانه این مدافع وطن ستواندوم را به خانواده شهید و مردم سبزوار تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت زیبنده انسان‌های ایثارگر، فداکار و جان برکفی است که همواره در راه رسیدن به معبود خود، برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت نموده، در این راه از جان خود می‌گذرند و همچون مجاهدان فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش می‌نمایند.

بار دیگر ستاره‌ای از خیل همکاران قهرمانم، شهد شیرین شهادت را در اوج اقتدار و مظلومیت نوشید، به دیدار معشوق شتافت و به شهدای ایثارگر و از خودگذشته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیوست.

اراذل و اوباش کوردل و مخلان نظم و امنیت در جای‌جای میهن عزیز اسلامی بدانند این شرارت‌ها هرگز خللی در عزم راسخ سبزپوشان پلیس، در صیانت از مردم و مبارزه با قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت وارد نخواهد ساخت و جان‌برکفان پلیس همواره تا آخرین قطره خون حافظ امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانب شهادت این مدافع وطن که حین انجام وظیفه به خیل شهدای گلگون کفن پیوست را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معظم و مکرم این شهید والامقام و کارکنان فداکار انتظامی و مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرستان سبزوار، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، ان‌شاءالله روح پاک وی با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور و همگان در مسیر پیمودن راه نورانی این شهید سرافراز مدافع وطن و شهیدان گلگون کفن کشور ثابت قدم باشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار