جانشین فرمانده انتظامی پایتخت:

اجازه جولان و خودنمایی به اراذل و اوباش را نمی‌دهیم

سردار هداوند گفت: باید با شدت و بدون تعارف با کسانی که امنیت و آرامش جامعه را مختل می‌کنند، برخورد شود.
کد خبر: ۴۶۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ - 01July 2021

اجازه جولان و خودنمایی به اراذل و اوباش را نمی‌دهیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی پایتخت در بازدید از سرکلانتری‌های چهارم، پنجم و هفتم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه مردم در انتخابات بار دیگر حماسه آفریدند، اظهار داشت: مردم گرانقدر ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که گوش به فرمان، ولی امر و رهبر عزیزشان هستند و همه دیدیم که علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات از جمله معضل کرونا، چگونه حماسه آفرینی و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با تاکید براینکه مردم همواره نشان دادند که پای آرمان‌های امام و انقلاب هستند تصریح کرد: مردم ما بی نظیر و مثال زدنی هستند و اینک نوبت مسئولان است که با ایثار و تلاش مضاعف بیش از پیش به مردم خدمت نمایند و برای خدمت به مردم مجاهدانه تلاش کنند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه پلیس مسئول برقراری نظم و امنیت و آرامش جامعه است، گفت: نباید اجازه جولان و خودنمایی به اراذل و اوباش و مجرمان را بدهیم و باید با شدت و بدون تعارف با کسانی که امنیت و آرامش جامعه را مختل می‌کنند، برخورد شود.

وی افزود: کلانتری‌ها باید مامن مردم باشند و باید بگونه‌ای فعالیت کنیم که مردم کلانتری را ملجا و پناهگاه خود بدانند و مطمئن باشند که پلیس داد آن‌ها را از ظالم خواهند ستاند.

سردار هداوند خاطر نشان کرد: امروز بزرگترین نشان برای پلیس نشان خدمتگزاری است و ما مفتخریم که خدمتگزار مردم عزیز و گرانقدرمان هستیم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنیم.

وی افزود: به هیچ وجه کم‌کاری و بی تفاوتی در کار پلیس پذیرفته نیست؛ از این رو باید با سرعت و دقت و حساسیت به مشکلات مردم رسیدگی شود.

سردار هداوند تاکید کرد: غم و مشکلات مردم را غم و مشکل خود بدانید و تلاش کنید که باری از دوش مردم بردارید و مشکلی از مشکل آن‌ها حل کنید و مطمئن باشید خداوند شاهد و ناظر اعمال همه ما می‌باشد و اجر شما محفوظ است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار