جانشین فرمانده ناجا:

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد

سردار رضایی با اشاره به به مأموریت پلیس برای انتظامات انتخابات ۱۴۰۰، گفت: نیروی پلیس با هماهنگی های صورت گرفته در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد.
کد خبر: ۴۵۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ - 19April 2021

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای نداردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا عصر دوشنبه در دیدار با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی و روانی جامعه، اظهار داشت: پلیس در زمینه مقابله با قاچاق سلاح و مواد مخدر و همچنین برخورد جدی با اراذل و اوباش و قاچاق کالا نیز اقدامات خوبی در طول سال انجام داده و می‌دهد.

وی با اشاره به کشف بیش از هزار تُن انواع مواد مخدر و ۲۷ هزار قبضه انواع سلاح در مرزهای غربی کشور در سال گذشته، افزود: برخورد جدی با مخلان آرامش مردم تنها بخشی از عملکرد پلیس برای ایفای وظایف محوله است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه به ارزیابی‌ها و برآوردهای پلیس از سراسر کشور اشاره کرد و گفت: شرایط امنیت اجتماعی کشور مطلوب است.

وی با اشاره به مأموریت پلیس برای انتظامات انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا، اضافه کرد: در حال حاضر ساز و کارهای لازم برای حفظ نظم و انضباط در انتخابات فراهم شده است.

سردار رضایی با بیان اینکه با هماهنگی‌های به عمل آمده در این حوزه دغدغه‌ای نداریم، تأکید کرد: با درایت و هوشمندی مردم در این صحنه سرنوشت ساز بار دیگر با خلق حماسه‌ای ماندگار، تمام توطئه‌های دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان را بی اثر خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها