پیرامون عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح در اهواز تشریح شد؛

توضیحات سخنگوی ناجا درباره شلیک اشتباهی پلیس اهواز

سخنگوی ناجا جزئیات حادثه شلیک اشتباهی پلیس در عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح در اهواز را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۸۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ - 18November 2021

توضیحات سخنگوی ناجا درباره شلیک اشتباهی پلیس اهوازبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مهدی حاجیان، سخنگوی ناجا درجمع خبرنگاران در خصوص ماجرای شلیک اشتباهی پلیس در اهواز که منجر به جانباختن یک زن جوان شد اظهار داشت: بعد از وقوع این ماجرا، فرمانده انتظامی استان خوزستان موضوع را تشریح کرده و در ادامه از خانواده محترم آن مرحوم هم دلجویی شد.

معاون اجتماعی پلیس در تشریح جزئیات حادثه فوق تصریح کرد: در آن منطقه یک سرقت مسلحانه رخ داده بود که تصاویری از این سرقت هم در فضای مجازی منتشر شد و مجرمان با سلاح، جواهرات و زیورآلات خانمی را به سرقت برده بودند؛ درپی آن سرقت، مشخصات خودروی پژو پارسی که سارقان به وسیله آن، سرقت را انجام داده بودند از طریق شبکه به ماموران ابلاغ و پلیس در تعقیب چنین خودرویی بود.

سخنگوی ناجا افزود: در ادامه ماموران با این خودرو مواجه شده و زمانی که پلیس به این خودرو تذکر داد، باید از فرمان پلیس اطاعت می‌کرد لذا اشتباهی تیراندازی اتفاق افتاد و پلیس هم با ابراز تاسف از خانواده آن عزیز هم دلجویی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ماموران داخل خودرو را دیده و متوجه حضور زن و بچه در خودرو شده اند یا نه؛ گفت: این اتفاق بر اساس ضوابط تحقیق و بررسی شده و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هم به آن ورود کرده و در دست بررسی است؛ ما نتایج را حتما به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

سخنگوی ناجا با بیان این مطلب که در این حادثه هیچ عمدی در کار نبوده است، خاطرنشان کرد: ما حتی یک خطا را هم قبول نداریم و براساس دستور فرمانده ناجا این موضوع را به صورت ویژه تحت رسیدگی قرار می‌دهیم تا اینگونه خطا‌ها به صفر برسد و از این بابت نیز ابراز تاسف می‌کنیم.

نهم مهرماه امسال مأموران پلیس اهواز در جریان تعقیب و گریز خودروی سارقان مسلح به اشتباه به خودروی حامل اعضای یک خانواده سه نفره شلیک کرده و متاسفانه با اصابت گلوله مادر جوان خانواده جان باخت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار