سخنگوی نیروی انتظامی مطرح کرد؛

امنیت کامل در مرز‌های شرقی ایران با افغانستان

سردار حاجیان در پی ناآرامی‌های اخیر در کشور افغانستان گفت: امنیت کامل در مرز‌های شرقی ایران با افغانستان برقرار است.
کد خبر: ۴۶۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰ - 10July 2021

امنیت کامل در مرز‌های شرقی ایران با افغانستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی حاجیان» سخنگوی ناجا با اشاره به امنیت کامل مرز‌های شرقی ایران با کشور افغانستان اظهار داشت: در پی ناآرامی‌های چند روز گذشته در کشور افغانستان تعدادی از مرزبانان و کارمندان گمرک این کشور با پناه آوردن به نیرو‌های مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و واگذاری سلاح‌های خود وارد مرز ایران شدند.

وی با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری مرزبانان و نیرو‌های مسلح غیور کشورمان عنوان کرد: بر اساس درخواست دولت مرکزی و قانونی افغانستان و معاهدات دیپلماتیک مرزبانان و کارمندان گمرک کشور افغانستان با یک فروند هواپیمای مسافربری از طریق فرودگاه بیرجند مستقیماً به کابل عودت داده خواهند شد.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: در بین مرزبانان و کارمندان یاد شده تعدادی مجروح نیز وجود داشت که توسط مرزبانان جمهوری اسلامی درمان شدند.

سردار حاجیان در خاتمه با تاکید بر اینکه مرزبانان و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران کاملاً بر اوضاع مسلط هستند و به دقت همه چیز را رصد می‌کنند، گفت: امنیت کامل در مرز‌های جغرافیایی ایران با افغانستان برقرار است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار