سخنگوی ناجا در نشست خبری:

یکی از مطالبات پلیس تکمیل درمان معتادان متجاهر است/ پلیس با اقتدار با قاچاقچیان سلاح برخورد می‌کند

سردار حاجیان با بیان اینکه یکی از مطالبات پلیس تکمیل درمان معتادان متجاهر است، گفت: پلیس با اقتدار با قاچاقچیان سلاح برخورد می‌کند.
کد خبر: ۴۸۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ - 17November 2021

یکی از مطالبات پلیس تکمیل درمان معتادان متجاهر است/ پلیس با اقتدار با قاچاقچیان سلاح برخورد می‌کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در خصوص کمک پلیس در راستای شناسایی کسانی که جایگاه‌های سوخت را هک کردند، اظهار داشت: نیروی انتظامی با استفاده از ظرفیت‌های پلیس فتا به شناسایی و بازگرداندن سیستم‌ها به دستگاه‌های متولی کشوری کمک کردند.

سردار حاجیان گفت: مردم در این موضوع با هوشیاری عمل کردند و این توطئه دشمن را محکوم کردند.

سخنگوی ناجا در خصوص ترافیک تهران افزود: نهاد‌های مختلفی در حوزه حمل و نقل نقش دارند و حضور پلیس و استفاده از تجهیزات نوین باعث می‌شود رفت و آمد‌ها تسهیل پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در ترافیک تصمیم‌گیری‌های درست و سیاست‌های مناسب با توجه به زمان و مکان مناسب است؛ با توجه به خودرو‌های تک سرنشین مردم نقش مهمی در این حوزه دارند.

سردار حاجیان با بیان اینکه ۱۸خدمت که مردم با مراجعه حضوری به مراکز انتظامی حضور پیدا می‌کردند در قالب اپلیکیشن پلیس به مردم ارائه داده می‌شود، گفت: همه دستگاه‌ها باید به سمت هوشمند سازی خدمت گام بردارند تا ترافیک کاهش پیدا کند.

سخنگوی ناجا در خصوص معتادین متجاهر گفت: نیروی انتظامی این توان را دارد معتادین متجاهر را در کمتر از یک هفته جمع‌آوری و تحویل نهادی دهد که مسئول نگهداری آن‌ها است.

وی افزود: آنچه که باید به آن توجه شود این است که دستگاه‌های متولی بگویند چرا در سال‌های گذشته زیر ساخت‌ها را برای نگهداری آن‌ها آماده نکردند و یکی از مطالبات پلیس نگهداری معتادان متجاهر است.

سخنگوی ناجا گفت: وجود معتادین متجاهر نقش مستقیمی در بالا رفتن سرقت‌های خرد دارد.

وی در خصوص برخورد پلیس با قاچاقچیان سلاح گفت: برخورد ناجا با قاچاقچیان سلاح و برهم زنندگان نظم و امنیت جدی است؛ این سلاح‌ها عمدتا با اهدافی مشخص از کشور‌های همسایه وارد کشور شده است.

سردار حاجیان تاکید کرد: با اشراف و تسلط اطلاعاتی ناجا مبارزه با قاچاقچیان سلاح در دستور پلیس است و قانون باید در برخورد با قاچاقچیان سلاح بازدارنده باشد و پلیس با اقتدار با قاچاقچیان و اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار