نماینده ولی فقیه در گیلان:

دانشجویان نقد را هوشمندانه، عاقلانه و مستدل مطرح کنند

آیت الله «رسول فلاحتی» با بیان اینکه نقد باید منصفانه و دلسوزانه باشد، گفت: دانشجویان نقد را هوشمندانه، عاقلانه و مستدل مطرح کنند و نسبت به آن قاطع باشند.
کد خبر: ۴۲۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ - 21October 2020

دانشجویان نقد را هوشمندانه، عاقلانه و مستدل مطرح کنند و نسبت به آن قاطع باشند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان پیش از ظهر امروز چهارشنبه (۳۰ مهر) در دیدار با مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی گیلان به مناسبت ۴ تا ۱۳ آبان دهه استکبارستیزی با تاکید براینکه ارتباط با دانشجویان همواره باید وجود داشته باشد اظهار داشت: از جمله بندهای دستورهای مقام معظم رهبری به بنده، سلوک معنوی با جوانان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر همکاری با دانشجویان در عرصه فرهنگ و اندیشه فرهنگی تصریح کرد: نشست با دانشجویان با دیگر نشست ها متفاوت است و باید عمیق تر باشد.

وی با بیان اینکه دانشجویان استکبارستیزی ملت ایران به ویژه جوانان را به منصه ظهور رساندند، تاکید کرد: ملت ایران که اسوه صبر و مقاومت محسوب می شوند با مردم دوران امام حسن (علیه السلام) قابل مقایسه نیستند.

امام جمعه رشت افزود: کسی که امروز در گوشه ای از زندگی اش مطالعه باشد اذعان می کند انقلاب اسلامی در دنیای معاصر زبانزد است.

آیت الله «رسول فلاحتی» با اشاره به اینکه دانشجویان باید به همه نشان دهند ملت ایران استکبارستیزند و رابطه با مستکبران را نمی پذیرند، متذکر شد: مردم ایران، ملتی قوی و قدرتمند هستند.

وی، فقدان منابع انسانی در تراز انقلاب اسلامی را بزرگ ترین مانع و آسیب راه انقلاب عنوان کرد و افزود: تداوم انقلاب اسلامی روحیه جهادی می خواهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن موانع بسیاری علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: تعداد ۲ هزار سایت علیه شیعه در دنیا فعالیت می کنند.

وی، انقلاب اسلامی را نیازمند نیروی جهادی مومن ذکر کرد و متذکر شد: مقام معظم رهبری به جوانان در عرصه جنگ نرم امیدوارند اما بعضی ها نمی خواهند باور کنند که جوان می تواند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نقد باید منصفانه و دلسوزانه باشد، اظهار داشت: دانشجویان نقد را هوشمندانه، عاقلانه و مستدل مطرح کنند و نسبت به آن قاطع باشند.

وی به وجود سوز و عطش در اندیشه دانشجویان اشاره کرد و افزود: دانشجویان دیده بان نظام و مقام معظم رهبری در دانشگاه ها هستند و در برابر هر حرکت ناموزونی فریاد می زنند.

 فلاحتی بسیج دانشجویی را حامی ارزش های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن می خواهد همه ارزش های ما را لکه دار و سیاه نشان دهد بنابراین دانشجویان باید تلاش کنند ارزش ها را حفظ کرده و عاقلانه انتقال دهند.

وی با تاکید بر سامان بخشی گروه های جهادی دانشجویی، افزود: گروه های جهادی دانشجویی باید فعال شوند.

«محمد مهدی نیازمند» مسئول بسیج دانشجویی گیلان نیز در دیدار مذکور اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی همراه با بسیج طلاب توسط امام(ره) بنیان گذاشته شده و همواره نقش تربیتی مهم در کادرسازی انقلاب را به عهده داشته است.

مسئول بسیج دانشجویی گیلان عرصه های جهادی، مطالبه گری و آرمان خواهی را از مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی عنوان و تاکید کرد: اکنون رویکرد مسئله محوری در بسیج دانشجویی پیگیری می شود و آشنایی دانشجویان با مسائل اجتماعی از رویکردهای مسئله محوری در بسیج دانشجویی است.

وی با اشاره به وجود ۱۱۴ شهید دانشجو در گیلان، افزود: سال ۱۴۰۱ سومین کنگره بزرگ شهدای دانشجوی کشور در گیلان برگزار می شود و از اکنون باید تمهیدات برگزاری این کنگره در استان اندیشیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار