مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس با ایده‌های نوین شتاب بیشتری گیرد

سرهنگ «غلامرضا فلاحی» گفت: در مجموعه نیروهای مسلح با زبان فرهنگ و هنر برنامه‌هایی انجام می‌گیرد که برای نسل جوان که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، بسیار مؤثر است، بنابراین باید این روند با ایده‌های نوین شتاب بیشتری گیرد.
کد خبر: ۴۲۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ - 22October 2020

فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس با ایده‌های نو شتاب بیشتری گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «علیرضا کاظمی» فرمانده یگان ویژه پلیس استان به مناسبت هفته ناجا، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی وظیفه خود را جهادی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف، بیان داشت: نیروی انتظامی علاوه بر تأمین امنیت شهروندان در برنامه‌های فرهنگی، هنری و جهادی فعالیت‌های چشمگیری دارد که این امر در معنوی‌ افزایی نیروها تأثیر زیادی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشنواره «تئاتر سنگر» در استان و ورود فرماندهی یگان ویژه استان به عرصه هنر و شرکت جدی در این جشنواره، گفت: خوشبختانه در مجموعه نیروهای مسلح با زبان فرهنگ و هنر برنامه‌هایی انجام می‌گیرد که برای نسل جوان که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، بسیار مؤثر است بنابراین باید این روند با ایده‌های نو شتاب بیشتری گیرد.

سرهنگ پاسدار «علیرضا کاظمی» فرمانده یگان ویژه پلیس خراسان جنوبی هم در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: یگان ویژه در واقع سرباز نظام است و وظیفه خود می‌دانیم هرجایی که جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی نیازمند کمک باشند، حضور پیدا کنیم.

وی به برنامه‌های یگان ویژه پلیس در جهت خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ سبد معیشتی توسط همکاران آماده شده که به‌زودی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

فرمانده یگان ویژه پلیس خراسان جنوبی ادامه داد: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما لازم‌الاجرا ست و با توجه به شرایط موجود کشور در قالب اردوهای جهادی فعالیت خود را در روستاهای محروم ادامه می‌دهیم.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر و تندیس یادبود چهلمین سالگرد دفاع مقدس به فرمانده یگان ویژه پلیس استان اهداء شد و از هنرمندان و عوامل تئاتر خیابانی «وجدان» این یگان که به مرحله منطقه‌ای جشنواره ملی تئاتر سنگر راه یافته، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار