مسوول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین:

نخستین نشریه الکترونیکی «ستاره های خاکی» در قزوین منتشر شد

«کامبیز مهاجری»گفت: نخستین شماره نشریه «ستاره های خاکی» با موضوع تببین اهداف و آرمان های شهدا و دفاع مقدس در قزوین منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ - 22October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، «کامبیز مهاجری» مسوول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین اظهار داشت: نشریه «ستاره های خاکی» با هدف معرفی شهدای شاخص دفاع مقدس و مدافعان حرم استان قزوین و همچنین تبیین و شناخت بهتر دوران دفاع مقدس برای نسل جدید بصورت الکترونیکی منتشر شد.

وی ادامه داد: این نشریه کاری از واحد روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین می باشد که امیدواریم با رایزی هایی که با سایر ارگان های انقلابی و دولتی صورت دادیم در شماره های آتی، این نشریه بصورت نسخه چاپی نیز در دسترس عموم قرار گیرد.

وی افزود:  زندگینامه شهید مدافع حرم «زکریا شیری»، معرفی یادمان های سربازان جنگ در سایر کشورها، نقش موثر زنان در دوران مقدس، دلنوشته نوه های شهید قزوین، جهنّمی به نام خانطومان و ده ها مطلب دیگر از جمله موضوعات این نشریه می باشد.

مهاجری تصریح کرد: علاقه مندان جهت دانلود رایگان این نشریه می توانند به آدرس @defapress_ir در شبکه های مجازی مراجعه و از یا طریق شماره تماس 09104719112 در شبکه های مجازی در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار