ادای احترام مدیرکل امور شوراها و شهرداری های وزارت کشور در گلزار شهدای گمنام سنندج

مدیرکل امور شوراها و شهرداری های وزارت کشور با حضور در مزار شهدای گمنام واقع در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کرد.
کد خبر: ۴۲۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ - 22October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «علیرضا احمدی» مدیرکل امور شوراها و شهرداری های وزارت کشور با حضور در مزار شهدای گمنام واقع در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کرد.

سرهنگ «رمضان رسولی» جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در این مراسم زیارت قبور شهدا را منشا معنویت و آرامش دانسته و بر این باور است که خیرات و برکات وجود شهدا در زندگی ما جاری و ساری است.

وی اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم ایران دارند و باید به هر شکل ممکن و با هر ظرفیتی به آنها ادای دین نماییم. 

وی با اشاره به اینکه امروز زمان آن رسیده که شهدا را به طور کامل به مردم بشناسانیم، اظهار کرد: چاپ کتاب، روایت خاطرات، حضور رزمندگان در جمع‌های جوانان و ... از راه‌های معرفی شهدا و رزمندگان به همگان است.

رسولی تاکید کرد: همه ما باید قدردان خون شهدا باشیم، چرا که زنده نگهداشتن و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تحکیم پایه های انقلاب و اسلام است.

در پایان، حاضران با ذکر فاتحه و همچنین عطر افشانی و گلباران قبور شهدا یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار