نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

مسئله تحریف انقلاب و دفاع مقدس خطر جدی است/ باید برای حفظ وحدت تلاش کنیم

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» مسئله تحریف انقلاب و حوادث انقلاب، جریان دفاع از حرم و هشت سال دفاع مقدس را یک خطر جدی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۲۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ - 23October 2020

مسئله تحریف انقلاب و  دفاع مقدس خطر جدی است/ باید برای حفظ وحدت تلاش کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه‌های امروز نمازجمعه مرکز استان با توصیه به تقوا و توجه به کلام خدا اظهار داشت: خدا در کتابهای آسمانی پیشین مثل زبور و تورات وعده داده که زمین را صالحان به ارث خواهند برد و اگر می‌خواهیم وارث زمین باشیم باید صالح و باتقوا باشیم؛ انسان صالح تمام کارهایش در چارچوب صلاح و درستی است.

محمدی لائینی گفت: خدا والاتر و برتر از هر چیزی، بزرگتر و عظیم‌تر از هر چیزی و کسی، قوی‌تر و عزیزتر و کریم‌تر از هر کریمی است؛ پس باید به سمت خدا برویم تا به این خصایص دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خدا در زمینه کبریایی و بزرگی و برتری یگانه است و در نعمت گرانسنگ دادن تک و متفرّد است؛ خدا بی‌نظیر است.

امام جمعه ساری افزود: یکی از بهترین نعمت‌های خداوند نعمت وجود آقا امام زمان (عج) است و امام زمان (عج) با ظهورش نعمت را بر ما تمام می‌کند و دنیا بر ما گلستان می‌شود.

محمدی لائینی منّت را نعمت بزرگ دانست و گفت: با ظهور امام زمان (عج) مستضعفان وارثان زمین و حاکمان بشریت خواهند شد و آن روز نعمت بر ما تمام می‌شود.

امام جمعه ساری ادامه داد: خدا در نعمت بی‌نظیر است و بی‌نظیرترین نعمت خدا وجود امام زمان (عج) است و دنیا به برکت حضورش و حکومت جهانی‌اش سعادتمند و خوشبخت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک سالروز امامت امام زمان (عج) از حضور نیروی انتظامی در حفظ نظم اجتماعی و ساماندهی اجتماعات جریان تشییع پیکرهای شهدای خان‌طومان قدردانی کرد و گفت: نیروهای انتظامی سربازان امام زمان و خادمان حوزه امنیت هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به بیانیه گام دوم مسئله تحریف انقلاب و حوادث انقلاب، جریان دفاع از حرم و هشت سال دفاع مقدس را یک خطر جدی عنوان کرد که مقام معظم رهبری همواره اظهار دغدغه و نگرانی کردند و هشدار دادند.

وی به فشار اقتصادی و هجمه تبلیغاتی و فرهنگی دشمن اشاره کرد و متذکر شد: متاسفانه با ناکارآمدی‌ها و بعضا تعمدها در داخل، این فشارها مضاعف شده و شاهد افسارگسیختگی و رهایی در حوزه نظارت بر نرخ و اجناس و ارزاق و قیمتها هستیم که خواسته دشمن است.

محمدی لائینی به حرف‌هایی که عده‌ای از تعمد یا نادانی و بی‌بصیرتی می‌گویند اشاره کرد و آن را مصداق تحریف دانست و ادامه داد: این روزها در فضای مجازی سید کمال حیدری که مصداق شیعه انگلیسی است شیعه و تشیِّع و علمای شیعه را تحریف کرده و آن مفتی وهابی که سنی آمریکایی است آن را تأیید می‌کند.

امام جمعه ساری اضافه کرد: ما به برادران سنی و مذاهب اسلامی به صراحت اعلام می‌کنیم که آنها مسلمان و پاک هستند و خرید و فروش با آنها و ازدواج با آنها عینا مثل شیعه انجام می‌شود؛ کسی اهل سنت را مشرک و کافر نمی‌داند و دست وحدت از سوی علمای شیعه به سوی همه مذاهب اسلامی دراز بوده و هست و باید همه متحد باشیم؛ امروز دشمنان می‌خواهند با این تحریف‌ها نگاه ما را به همدیگر منفی کنند.

محمدی لائینی در ادامه با بیان اینکه برخی اسلام چهل ساله انقلابی را جعلی می‌دانند، گفت: این مسئله نیز از مصادیق تحریف است و باید جریان انقلابی زنده باشد، واکنش داشته باشد، حساس باشد.

وی افزود: نباید در مقابل تحریفات ساکت باشیم و باید واقعیت را بیان کنیم؛ تحریفها را تبیین کنیم؛ اشتباهات را بگوییم و محافظه‌کار و عافیت‌طلب نباشیم و باید برای حفظ وحدت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار