امام جمعه خرمشهر:

رفع تحریم تسلیحاتی ایران نتیجه مقاومت ملت ایران است

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور تنها راه حل شکست تحریم‌های اقتصادی دشمن را مقاومت و اتکا به ظرفیت داخل کشور دانست.
کد خبر: ۴۲۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ - 23October 2020

رفع تحریم تسلیحاتی ایران یک دستاورد بسیار بزرگ و نتیجه مقاومت ملت ایران است

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: لغو تحریم تسلیحاتی بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت یک پیروزی و دستاورد برای جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و یک شکست مفتضحانه برای سیاست‌های یکجانبه گرایی آمریکا است.

وی افزود: آمریکا خیلی تلاش کرد این تحریم ادامه پیدا کند اما جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای عمل کرد که تمام تلاش‌های آمریکا شکست خورد.

امام جمعه خرمشهر تنها راه حل شکست تحریم‌های اقتصادی دشمن را مقاومت و اتکا به ظرفیت داخل کشور دانست و گفت: رفع تحریم تسلیحاتی ایران یک پیروزی و دستاورد بسیار بزرگ و نتیجه مقاومت ملت ایران است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: یکی از ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی برقراری امنیت است.

امام جمعه خرمشهر نصب دوربین در خیابان های خرمشهر را ضروری دانست و افزود: برای نصب دوربین‌های مراقبتی در خرمشهر قرار بود منطقه آزاد اروند هزینه‌ آنها را تقبل کند اما متاسفانه تاکنون این کار عملی نشده است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در بخش دیگری به گرانی افسار گسیخته در بازار اشاره کرد و گفت: گرانی‌ فشار مضاعفی بر مردم به خصوص قشر ضعیف و کم درآمد وارد کرده است و این نشان می‌دهد برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصادی اعمال شده در این زمینه ناکارآمد و نادرست بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه قیمت کالا و خدمات در بازار هر لحظه افزایش می‌یابد و بسیاری از مردم از ترس گرانی کالا جرات رفتن به بازار را ندارند.

امام جمعه خرمشهر افزود: برای کنترل قیمت‌ها باید جلوی اخلالگران اقتصادی گرفته شود تا کسی جرات اخلال در بازار را نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار