دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با فرمانده مرزبانی استان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت هفته ناجا با حضور در دفتر فرمانده مرزبانی استان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۲۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ - 24October 2020

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با فرمانده مرزبانی استان

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس  از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل صبح امروز با حضور در دفتر فرمانده مرزبانی استان اردبیل با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

واحد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مرزبانی را پیشانی نظام و خط مقدم ایثار در راه وطن دانست و افزود: ایثار رزمندگان مرزبانی در دفاع از ناموس و وطن اسلامی بر همگان پوشیده نیست و شهادت شهید «علی بیرامی» از شهدای مرزبانی، ارزش و قداست این نیرو را ثابت می کند.

سرهنگ «سید شاهین اسمعلی» فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز ضمن ارج نهادن به فعالیت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دفاع مقدس را الگوی غیرت و رشادت و ایثار برای شهدا و کارکنان مرزبانی دانست و بر ادامه راه شهدا تأکید کرد.

اسمعلی با اشاره به جنگ بین کشورهای آذربایجان و ارمنستان، از آرامش و امنیت کامل در مرزهای استان اردبیل خبر داد و بر رصد هرگونه تحرکات طرف های درگیر در مرزها و آمادگی کامل مرزبانی استان اردبیل جهت حفظ امنیت در مرزهای مشترک با جمهوری آذربایجان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار