شهید «حسین غلام‌پور» به خوش‌رفتاری شهره بود

شهید «حسین غلام‌پور» به اخلاق خوب و خوش رفتاری، فردی مومن و درستکار در میان مردم شهره شده بود.
کد خبر: ۴۲۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 24October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «حسین غلام‌پور» در شهرستان مراغه متولد شد. وی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پس از حمله نیروهای رژیم بعثی عراق به خاک کشورمان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام سرانجام در سال 1366 به شهادت رسید.

زندگی‌نامه شهید:

شهید «حسین غلام‌پور» در یکی از روستاهای شهرستان مراغه به نام روستای شلیلون چشم به جهان گشود. وی تا سن هفت سالگی در دامن پرمهر مار مهربان و پدری زحمتکش پرورش یافت.

از همان کودکی علاقه زیادی به قرآن و خوانددن نماز داشت. نسبت به برنامه‌های مذهبی، کمک به نیازمندان، عزاداری ماه محرم و صفر بسیار جدی بود و نسبت به حجاب تاکید بسیار داشت. در هفت سالگی تحصیلات ابتدایی خود را در همان روستا آغاز نموده و ادامه تحصیلات سه ساله دوره راهنمائی را در شهرستان مراغه سپری کرد.

خصوصیات بارز شهید:

با وجو سن کم، در کارهای کشاورزی یاری‌گر دیگران بود. به اخلاق خوب و خوش رفتاری، فردی مومن و درستکار در میان مردم شهره شده بود و همچنین سخاوتمندی و پاک دامنی از دیگر خصوصیات بارز این شهید غلام‌پور بود.

هم‌زمان با رسیدن موعد خدمت سربازی و با دریافت کارت آماده به خدمت، عازم یکی از منطقه‌های جنگی باختران بنام منطقه سومار شد و بعد از گذشت یکسال در سال 1366 به فیض شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار