رئیس بسیج جامعه زنان کشور مطرح شد؛

برنامه بسیج برای ارتقا مهدهای قرآنی و آموزش کودکان/ تعامل بسیج با مجلس برای افزایش جمعیت

مینا بیابانی گفت: قرار است با همکاری مجلس، در زمینه ارتقا مهدهای قرآنی و فعالیت تخصصی در حوزه کودک اقدامات بیشتری انجام شود.
کد خبر: ۴۲۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ - 25October 2020

برنامه بسیج برای ارتقا مهدهای قرآنی و آموزش کودکان/ تعامل بسیج با مجلس برای افزایش جمعیتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مینا بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگویی در خصوص همکاری بسیج جامعه زنان با مجلس به ویژه فراکسیون زنان اظهار داشت: تاکنون جلسات و تعاملاتی با نمایندگان مجلس در راستای طرح‌ها و مسائل حوزه زنان و خانواده داشته‌ایم و بر لزوم اجرای طرح‌های مشترک در این زمینه نیز تاکید شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور در خصوص حوزه کودک نیز عنوان کرد: یکی از عرصه‌هایی که بسیج جامعه زنان در آن فعالیت دارد، مهدهای قرآنی کودکان است. در همین راستا و به منظور فعالیت تخصصی در حوزه کودک صحبت‌ها و جلساتی را با مجلس و فراکسیون زنان برای ارتقا فعالیت بسیج در حوزه مهدهای قرآنی داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: بسیج جامعه زنان دارای سه هزار مهد قرآنی در سراسر کشور است و این مهدها سال هاست که در حال فعالیت و تولید محتوا هستند. تولید کتب آموزشی مخصوص کودکان سه تا پنج سال و پنج تا شش سال از جمله اقدامات مؤثر بسیج در حوزه کودک بوده است.

رئیس بسیج جامعه زنان ادامه داد: به علاوه یکی از موضوعات مهم در حوزه کودک آموزش مربیان بوده و به همین منظور نیز همواره دوره‌های آموزشی برای مربیان برگزار کرده‌ایم. برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش شاخص‌های تربیت فرزندان به والدین نیز از اقدامات بسیج در حوزه کودک است.

بیابانی تاکید کرد: یکی از اقدامات ما برای ارتقا فعالیت خود در حوزه کودک همکاری با دیگر نهادها است. در همین راستا نیز در جلسه با شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و نمایندگان مجلس در خصوص ارتقا فعالیت در حوزه کودک برنامه ریزی هایی انجام شده است. این همکاری نیز در زمینه تولید محتوا و تولید کتب کودکان است.

وی افزود: مباحث جمعیتی و افزایش جمعیت یکی از مهمترین مواردی بوده که بسیج زنان درباره آن با مجلس تعامل داشته و به منظور افزایش جمعیت نیز طرح‌هایی را در این زمینه داده‌ایم. در این طرح‌ها تمرکز ما بر اقناع خانواده‌ها برای افزایش فرزندآوری از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها