لبیک سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به فرمان رهبرمعظم انقلاب در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از دستور فرمانده کل سپاه درلبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب برای بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های درمانی این سپاه برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی دراستان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ - 26October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی کرونا، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با لبیک به فرمان ایشان در زمینه مقابله با ویروس کرونا و آسیب ها با ایجاد جلسه ای دستور آغاز به کار دوباره اقدامات دفاع زیستی توسط بسیجیان و گروههای جهادی در استان هرمزگان را صادر کرد.

سردار اباذر سالاری با اشاره به جلسه ستاد ملی کرونا با حضور رهبر معظم انقلاب،اظهار داشت: با فرمان رهبرمعظم انقلاب عشق خدمت رسانی به مردم توسط بسیجیان و پاسداران در راه مقابله با ویروس کرونا را دو چندان کرده است.

وی تصریح کرد: تمام امکانات بهداشتی و درمانی سپاه استان و پایگاههای مقاومت درتمام محلات و بخش ها و روستا ها برای مبارزه و ریشه کنی این ویروس بسیج شده اند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در پایان رعایت مسائل بهداشتی را بهترین راه کمک به کادر درمان دانست و افزود: استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی دو اقدام جدی است که مردم می توانند با رعایت آن به یاری کادر درمان که مجاهدانه نزدیک به ۹ ماه است در حال خدمت هستند بشتابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار