چاپ پنجم «شب موصل» به بازار می آید

خاطرات اسارت محمدحسین منصف با عنوان «شب موصل » به چاپ پنجم می رسد.
کد خبر: ۴۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ - 03March 2015

چاپ پنجم «شب موصل» به بازار می آید

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب «شب موصل» حاوی خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی محمدحسین منصف به قلم حسن شیردل است. این کتاب حاصل نوزده ساعت مصاحبه با محمدحسین منصف توسط حسن شیردل است که به زودی چاپ پنجم آن نیز روانه بازار نشر خواهد شد.

در این کتاب محمدحسین منصف از خانواده اش می گوید که در اثر انقلاب و دگرگونی ناشی از آن به سه گروه فکری طرفدار انقلاب، مخالف انقلاب و بی طرف تقسیم شده اند. محمدحسین منصف طرفدار امام خمینی می شود، برادرش عضو یکی از گروه های الحادی می شود و سر از چوبه دار در می آورد.

در بخشی از کتاب «شب موصل» آمده است: یکی در قنوت بود. دیگری در سجده گریه می کرد. آن طور مناجات کردن بر این همه عادی شده بود. کسی به فکر این نبود برود گوشه ای و برای خودش خلوت کند. همه جای پایگاه شهید بهشتی این طور بود. وقتی آن ها را این گونه دیدم، گوشه ای ایستادم و از خودم پرسیدم: این ها چرا این طوری اند؟ جای تعجب داشت. البته همین معنویت بچه ها را در عملیات محرم پیروز کرد.

گفتنی است، چاپ پنجم کتاب «شب موصل» با تیراژ 2500 نسخه و با قطع رقعی در 300 صفحه به زودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار