یحیی سریع اعلام کرد؛

چهارمین حمله پهپادی به اهداف نظامی در عربستان طی ۲۴ ساعت گذشته

برای چهارمین بار طی ۲۴ ساعت گذشته، یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن، اهداف نظامی در عمق اراضی عربستان را هدف قرار داد.
کد خبر: ۴۲۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ - 26October 2020

چهارمین حمله پهپادی به اهداف نظامی در عربستان طی ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، برای چهارمین بار طی ۲۴ ساعت گذشته، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، اهداف نظامی در عمق اراضی عربستان را هدف قرار داد.

یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن برای دومین بار امروز دوشنبه عملیاتی علیه فرودگاه بین المللی أبها انجام داد و یک هدف نظامی مهم را در داخل این فرودگاه هدف حمله قرار داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن با پهپاد «قاصف کی۲» هدف نظامی مهمی را در فرودگاه بین المللی أبها هدف قرار داد و این عملیات بسیار دقیق و موفق بوده است.

وی گفت: این عملیات در واکنش به جنایات دشمن و ادامه محاصره ملت ما انجام می شود.

این عملیات چهارمین حمله پهپادی طی ۲۴ ساعت، محسوب می شود به طوری که یگان پهپادی یمنی ها صبح امروز هم یک هدف نظامی مهم را در داخل این فرودگاه هدف قرار داده بود. روز گذشته هم آشیانه های جنگنده های سعودی در پایگاه هوایی ملک خالد هدف قرار گرفته بود. همچنین روز گذشته حمله مشابهی به فرودگاه ابها از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن شده بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار