چهل‌سالگی سرو/ شهید «منصور آجرلو»؛

عذاب خداوند خیلی سخت است + دست‌نوشته

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «منصور آجرلو» آمده است: عذاب خداوند خیلی سخت است و ما خیلی ضعیف هستیم.
کد خبر: ۴۲۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ - 26October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه بسیجی شهید «منصور آجرلو» را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «منصور آجرلو» فرزند «مرادعلی» 10 فروردین سال 1345 در ورامین به دنیا آمد و در 11 بهمن 1365 در شلمچه عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وعد الله الذین آمنوا و عملو الصالحات لهم مغفرته و اجر عظیم »

«خداوند کسانی را که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند وعده مغفرت و پاداش بزرگی داده است»

سلام و صلوات خدا بر خاتم مرسل حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) و آخرین محبت خداوند بر روی زمین حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناله الفداء و سلام بر وجود مبارک و مقدس حضرت امام امت نایب بر حق امام زمان (عج) صلوات و تحیت نثار ارواح طیبه شهداء در خون غلطیده راه قرآن و حق و عدالت، درود خدا بر انصار و اصحاب رسول الله (ص) و ائمه معصومین (ع) و حضرت امام امت که با جانبازی و فداکاری خود راه رشد و تکمل انسانیت و عالم اسلام را گسترش دادند می دهند.

درود و آفرین خدا و رسول خدا بر تمامی مجروحین و معلولین پاک سرشت که با درس گرفتن از حضرت ابوالفضل العباس بازوی مقاوم سیدالشهداء امام حسین (ع) دست و پا و دیگر اعضا و جوارح خود را فدای آزادی مسلمین و اجرای ارزشهای انسانی و احکام الهی در جامعه اسلامی کردند. درود خدا و رسول او بر مظلومان تاریخ ، اسیران مقاوم و دلیر این بوم و زمین آغشته به خون هزاران جوان از دست رفته که با استقامت و استواری خود در زندانها پیام قرآن و مسلمین و شهداء را به گوش جهانیان می رسانند.

با عرض سلام خدمت پدر و مادر عزیزم امیدوارم که خداوند به شما توفیق دهد تا بتوانید بعنوان پدر و مادر شهید خدمتی به قرآن و اسلام کنید. پدر عزیز و زحمتکشم خسته نباشید من خیلی از شما متشکرم که سالها برایم زحمت کشیدید و تو ای مادر دلسوخته ام خیلی از شما تشکر می کنم که سال‌های سختی را تحمل کردید و مرا در دامن خود پرورش و تربیت کردید تا به اینجا رسیدم و حالا باز هم صبر و بردباری نشان دادید و مانع از آمدن فرزندتان به میدان جنگ و جهاد و شهادت نشدید. بدانید اجرتان پیش خدا محفوظ است و شما قدر و ارزش خود را بدانید.

پدر و مادر عزیزم الان شب شهادت من می‌باشد و من به یاد شما هستم و برای آمرزش و مغفرت شما دعا می کنم و از خداوند می خواهم که همه ی ما را در روز قیامت رو سفید محشور کند حالا که من یاد شما در آخرین شب حیات دنیوی ام بوده ام پس از شما هم تقاضا دارم که در مراسم شهادت خودم و یا دیگران مرا یاد کنید و از خدا برایم طلب مغفرت کنید و برایم روضه امام حسین و فاطمه زهرا را بخوانید تا شاید خداوند لطف کند و مرا ببخشد و بیامرزد .

اما ای برادرانم جعفر جان، ظفر جانم، اصغر جان، قاسم جانم و ای خواهرانم مرضیه خانم، مریم خانم و زهرا خانم و فاطمه خانم و اعظم خانم من در شب عملیات و شب شهادتم به یاد شما هستم برایتان دعا می کنم شما هم مرا فراموش نکنید و برایم قرآن بخوانید و روضه خوانی کنید .

و اما ای عزیزان فرزند برادرم جعفر و همسر برادرم، آقا مهدی و سمیه خانم و فرزندان خواهرم مرضیه و همسرش آقا رضا و عباس آقا و آسیه خانم و فاطمه خانم و حسین جانم و آقا ظفر و همسر برادرم و فرزندتان زهره جانم و علی آقا دامادمان و عموهایم عمو علی ( هر دوشان ) عمو عوض و پسر عموهایم عباس، حسین، ماشاء الله، علی اکبر، احمد، حیدر، حسین آقا، محمد آقا، آقا نجات و پسر عموی عزیزم امیر آقا و پسر عموهایم محمد – محمود – مهدی و کلیه زن عموهایم و اما ای دایی های عزیزم آقا فضل الله و زن دایی و شکر اله و آیت اله و روح اله و آقا محمد و دایی سدراله و زن دایی ها و دایی سیف اله و زن دایی و دایی داود و زن دایی و آقا مجید و دایی یعقوب و زن دایی وحسین آقا و اما ای خاله های عزیزم خاله بتول و شوهر خاله ام مشهدی محرم و پسر خاله هایم حمزه و حسین و محمد آقا و داماد های خاله ام جعفر آقا و آقا اسماعیل و فرزندانش و خاله گلزار و مشهدی حسین و پسرخاله هایم حسن آقا و آقا تقی و اکبر آقا و خاله اکرم و پسرخاله محمد و آقا رضا و علی آقا و امیر آقا و آقا مجید و خاله صغری وننه جون زینب و اما ای عمه های گرامیم : عمه گلناز و شوهر عمه ام سید جلال و پسر عمه های آقا رضا و مسعود و سعید و وحید و حمید و عمه رقیه و شوهر عمه ام آقا مصطفی و پسر عمه هایم عزت اله و محمد و مرتضی و علی آقا و عمه سکینه و حسین آقا که میوه وجودش می باشد و کلیه اقوام و خویشانم و رفقا و دوستانم و دایی حسین سید آقا و جوانان عزیزش حسن آقا و محسن آقا و علی آقا و محمد آقا و آقا مهدی و هادی و کلیه دوستان دیگر که اسمشان را ذکر نکردم.

و کلیه همسایه ها و نزدیکان الان که شب عملیات و شب شهادتم می باشد به یاد شما هستم و برایتان دعا می کنم از همه شماها که اسمتان را بردم و کلیه حاضران و غایبان التماس دعا می کنم و از شما تقاضا دارم که در مراسم شهادتم و یا مراسم دیگران به یاد من باشید و برای من قرآن و دعا بخوانید و از خدا برایم طلب استغفار کنید تا بلکه خداوند مرا نظری کند و بیامرزد حتما این کارها را کنید و مرا فراموش نکنید و مخصوصا اسم بردم چون عذاب خداوند خیلی سخت است و ما خیلی ضعیف هستیم این نامه را بدهید تا کسانی که اسمشان را بردم بخوانند تا به یاد من بیفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار