فرمانده ناجا در دیدار با مجمع نمایندگان و استاندار استان آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

لزوم پشتیبانی از مأموریت‌های پلیس/ مجلس با به‌روزرسانی قوانین ناجا را یاری کنند

سردار اشتری با تأکید بر لزوم پشتیبانی قانون‌گذاران از مأموریت‌های نیروی انتظامی گفت: مجلس می‌تواند با تصویب و به‌روزرسانی قوانین ناجا را در اجرای بهتر مأموریت‌ها یاری کند.
کد خبر: ۴۲۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ - 27October 2020

لزوم پشتیبانی از مأموریت‌های پلیس/ مجلس با بروزرسانی قوانین ناجا را یاری کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، استاندار آذربایجان شرقی و اعضای مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار اشتری در این دیدار با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) و اعیاد پیش رو، از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست تعاملی با نمایندگان مردم استان آذربایجان شرقی و استاندار، به ویژه سردار «حمیدرضا اشراق» معاون حقوقی ناجا قدردانی کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های سردار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی و سرهنگ «محمد احمدی» فرمانده مرزبانی استان به تشریح تنوع و گستردگی مأموریت‌های پلیس پرداخت و اظهار داشت: لازم می‌دانم از حجت‌الاسلام والمسلمین «آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تشکر کنم؛ انصافاً ایشان همواره مدافع و پشتیبان مردم و نیروی انتظامی بوده و هستند.

فرمانده ناجا با اشاره به حضورش طی هفته گذشته (چهارشنبه) در صحن علنی مجلس، بیان کرد: بنده نیازمندی‌های نیروی انتظامی را در آن جلسه اعلام کردم و معتقدم که نمایندگان مجلس می‌توانند با تصویب و به‌روزرسانی قوانین، ما را در اجرای بهتر مأموریت‌ها یاری کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: در تخصیص اعتبارات و بودجه نیز باید به نیروی انتظامی، متناسب با تنوع و تکثر مأموریت‌ها نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم پشتیبانی قانونگذاران از مأموریت‌های نیروی انتظامی، هوشمندسازی پلیس را از الزامات برشمرد و افزود: تزریق تجهیزات و فناوری‌های نوین نیازمند اعتبار و بودجه است و با وجود کسری بودجه، ما فرآیند هوشمندسازی پلیس را به جد دنبال می‌کنیم.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود بهبود وضعیت معیشتی سبزپوشان ناجا را دغدغه جدی خود و هیئت رئیسه ناجا برشمرد و گفت: برای تأمین مسکن سازمانی و ملکی کارکنان تلاش می‌کنیم.

در این نشست، اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی و استاندار به طرح نظرات خود پرداختند و بر ضرورت توجه به روزآمدسازی و تجهیز نیروی انتظامی به امکانات پیشرفته و فناوری‌های نوین متناسب با سطح و حجم چالش‌های حوزه نظم و امنیت، توجه ویژه به ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس و... تأکید کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها