سرلشکر موسوی:

تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمال غرب کشور/ تغییر در مرز‌ها را تحمل نخواهیم کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمال غرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد.
کد خبر: ۴۲۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ - 27October 2020

تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمال غرب کشور/ تغییر در مرز‌ها را تحمل نخواهیم کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی، با تأکید بر حفظ امنیت مردم به‌ویژه مرزنشینان اظهار داشت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمال غرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد. آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.

سرلشکر موسوی تأکید کرد: احترام به تمامیت ارضی کشور‌ها و حفظ مرز‌های رسمی بین‌المللی از اصول شناخته شده ماست و تغییر در آن‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.

فرمانده کل ارتش همچنین در مورد حضور عناصر تکفیری گفت: تروریست‌های تکفیری، داعش و صهیونیست‌ها، عناصری مطرود در همه عالم هستند و حضور آن‌ها در هر کجا باعث ایجاد تنفر و ناامنی است.

امیر موسوی تصریح کرد: نیرو‌های ما همان‌طور که بار‌ها اثبات کرده‌اند با حضور این عناصر در نزدیکی مرز‌های خود با شدّت و بی اغماض برخورد خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در ادامه، دستوراتی جهت تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه به نیرو‌های پدافند ارتش و سپاه و نیروی هوایی ارتش صادر کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار