امام جمعه موقت تهران:

نیروی انتظامی پشتیبان مظلومان است

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد گفت: نیروی انتظامی یک نیروی پرافتخار است که در عین اقتدار، صلابت وقاطعیت، معدن عطوفت، مهربانی، حامی و پشتیبان مظلومان است.
کد خبر: ۴۲۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ - 27October 2020

نیروی انتظامی پر افتخار، معدن عطوفت و پشتیبان مظلومان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد حسن ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران در دیدار با فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ، نیروی انتظامی را یک نیروی انقلابی، مکتبی و فداکار دانست و اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، «نیروی انتظامی یک نیروی انقلابی و فداکار است که همیشه همگام با انقلاب بوده و حافظ ارزش‌های اسلامی است».

وی ادامه داد: نیروی انتظامی یک نیروی پر افتخار است که در عین اقتدار، صلابت و قاطعیت، معدن عطوفت و پشتیبان مظلومان است.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد خدمت صادقانه، به‌هنگام و بی منت به مردم را وظیفه اصلی پلیس مکتبی در جامعه اسلامی دانست و افزود: با آموزش الگو‌های صحیح رفتاری، گفتاری و نظارت بر کسب این مهارت‌ها و نهادینه شدن آن‌ها در بین کارکنان، می‌توان رضایت مردم را در نحوه برخورد پلیس به دست آورد.

وی با بیان اینکه نظم و امنیت دو مقوله وسیع و با ابعاد گسترده است، تصریح کرد: پایدارترین شاخصه نظم و امنیت زمانی محقق می‎شود که در این موضوع مهم باورسازی صحیح در بین آحاد مردم جامعه درونی شود.

امام جمعه موقت تهران، عرصه‌های فعالیت پلیس را بسیار گسترده و دائمی دانست و بیان کرد: در تمامی لحظات چشمان بیدار و تیزبین پلیس، امنیت مردم را تأمین و رصد می‌کند و کارنامه و تلاش هدفمند نیروی انتظامی برای برقراری و حفظ امنیت در سایه تدابیر فرمانده معظم کل قوا ستودنی است.

وی ادامه داد: یگان ویژه با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود ثابت کرده است که یک نیروی ولایی، متعهد و پیش قدم در مواقع بحران است و خدمات مردم‌یاری پلیس ویژه مرهم دردی برای اقشار کم‌برخوردار جامعه است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در پایان با بیان این که رضایت و اعتماد عمومی به پلیس، تعیین‌کننده عملکرد مثبت در ناجا است، خاطرنشان کرد: کسب اعتماد و رضایت عموم مردم و اقشار مختلف جامعه از پلیس به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند اجتماعی در پیشبرد بهینه مأموریت‌های انتظامی به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار