در پیامی؛

سردار «دهقان» درگذشت آیت‌الله «فاضلیان» را تسلیت گفت

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدرضا فاضلیان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ - 27October 2020

«جهانِ آمریکایی» در حال انتقال به «جهان پسا آمریکا» استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین دهقان» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت الله سیدرضا فاضلیان امام جمعه و از علمای برجسته استان همدان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است :

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
هرگاه عالمی از دنیا رود رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی‌پوشد.
(امیرالمومنین علی علیه‌السلام)

درگذشت حضرت آیت الله «سیدرضا فاضلیان» که عارفی وفادار به خدا و خلق خدا بود و اکنون از میان ما به ملکوت اعلی پر کشیده است، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

این عالم بزرگ فاتح قله‌های دیانت، ربانیت و اخلاق بود و فقدان ایشان جراحتی عظیم برای حوزه‌های علمیه و علم و عموم حق جویان و به‌ویژه مردم شهیدپرور استان همدان خواهد بود.

آیت الله فاضلیان در دوران ستم‌شاهی زندان‌های بی شمار کشید و در پیروزی انقلاب تمام توش و توان خود را در طبق اخلاص گذاشت و با شروع جنگ تحمیلی به صورت مداوم با رزمندگان اسلام در جبهه های نور علیه ظلمت همراه، همساز، هم‌سخن و همدل بود و سپس بیش از ۳۰ سال در کسوت امامت جمعه و نمایندگی مقام معظم رهبری منشأ خیر و برکات فراوانی برای مردم استان همدان و شهرستان ملایر گشت.

اینجانب فقدان این آیت ربانی را به حضور رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم فاضلیان، مردم ولایتمدار استان همدان و عموم علاقه‌مندان و دوستداران ایشان به‌ویژه روحانیت معزز تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانم.

حسین دهقان
ششم آبان‌ماه ۱۳۹۹

انتهای پیام/ 113

پربیننده ها