رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر تشریح کرد؛

اجرای ۵۰ برنامه شاخص در هفته مبارزه با استکبار جهانی در استان بوشهر

حجت‌الاسلام «یوسف جمالی»با بیان اینکه بیش از ۵۰ برنامه شاخص در هفته مبارزه با استکبار جهانی در استان بوشهر اجرا خواهد شد گفت: مراسم سراسری تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ - 27October 2020

اجرای 50 برنامه شاخص در هفته مبارزه با استکبار جهانی در استان بوشهرحجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت و مبارزه به استکبار جهانی اظهار داشت: وحدت در جامعه اسلامی باید محور همه برنامه‌ها قرار گیرد.

وی گفت: مراسم سراسری تجمع یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار و بزرگداشت هفتۀ وحدت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، در سـراســر استان برگزار می‌شود.

جمالی خاطرنشان کرد: این مراسم در شهر بوشهر در روز ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در ساحل نیلگون خلیج فارس، میدان شهید رئیسعلی دلواری با سخنرانی دکتر «ابرهیم رضایی»، نماینده مردم شریف دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و با حضور همه اقشار و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در محکومیت عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی و حاشیه خلیج فارس و خیانت به آرمان قدس شریف، رنجیره انسانی در روز ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح همزمان با مراسم ۱۳ آبان کنار ساحل بوشهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اجرای بیش از ۵۰ برنامه شاخص از هفت تا ۱۳ آبان ماه در استان بوشهر تصریح کرد: زنگ استکبارستیزی، غبارروبی گلزار شهدا، نورافشانی و کاروان‌های سرود خیابانی، نشست اساتید و فرهیختگان اهل سنت مسابقه طراحی پوستر و نقاشی، کارگاه‌ها و ورکشاپ‌های مجازی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با بیان اینکه تاریخ استان بوشهر سراسر شجاعت و ولایتمداری و استکبارستیزی است گفت: جلسه وبینار با موضوع استکبارستیزی ۱۲ آبان ماه ساعت ۲۱ در منزل و موزه فعلی شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها