تجلیل بسیج رسانه کرمانشاه از خبرگزاری دفاع مقدس استان

سرهنگ پاسدار حسن موحد امروز (چهارشنبه) از تلاش و فعالیت خبرنگاران و مسوولان خبرگزاری دفاع مقدس در کرمانشاه تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۲۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ - 28October 2020

تجلیل بسیج رسانه کرمانشاه از خبرگزاری دفاع مقدس استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «حسن موحد» مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به مناسبت هفته وحدت از خبرگزاری دفاع مقدس استان کرمانشاه در اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بازدید و این هفته را به فعالان این خبرگزاری تبریک گفت و اظهار داشت:  اصحاب رسانه در شکل گیری پیروزی  انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس فعالیت چشم گیر و تاثیر گذاری داشته اند.  

موحد با اشاره به نقش خبرنگاران کرمانشاهی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت گفت: در دوران جنگ تحمیلی، خبرنگاران در کنار رزمندگان تمام لحظات ایثار، شجاعت، مقاومت و ایستادگی شهدا و رزمندگان را به تصویر کشیدند وقلم به دستان آن زمان بودند که اینگونه با تهیه گزارش و تصویر توانستند رشادت‌های رزمندگان و جوانان غیور آن زمان را ثبت و ماندگار کنند.

 وی به نقش رسانه‌ها در تغییر و تحولات جامعه اشاره کرد و  افزود: امروز نیز دشمنان در جنگ نرم وارد شدند در برابر این تهاجمات فرهنگی نیز قلم  خبرنگاران این مرز بوم راه گشا و اصحاب  رسانه در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاهدر این بازدید، کار در عرصه خبر و اطلاع رسانی را فعالیتی فرهنگی دانست و گفت: وقنی خبر و اطلاع رسانی در خدمت دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن قرار گیرد از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

سرهنگ موحد بر تلاش بیشتر برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید و حفظ و حراست از این ارزش‌ها به عنوان کاری مهم و ارزشمند تاکید و فعالان رسانه‌ای استان را به تلاش بیشتر در این عرصه فراخواند.

در پایان نيز از مسئول دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان کرمانشاه برادر مهدی بداغی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها