«قصه‌های جور وا جور» منتشر شد/ داستان‌های نویسندگان مطرح برای نوجوانان

چهار مجموعه داستان «خیابانی که حوصله‌اش سر رفت»، «کت و شلوار بازیگری من»، «جوجه عمه ربابه» و «عکاس‌باشی» با آثاری از نویسندگان مطرح منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 28October 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، چهار مجموعه داستان «خیابانی که حوصله‌اش سر رفت»، «کت و شلوار بازیگری من»، «جوجه عمه ربابه» و «عکاس‌باشی» با آثاری از نویسندگان مطرح ادبیات منتشر شد.

مجموعه «قصه‌های جور واجور» که هر کتاب شامل 15 داستان از 15 نویسنده مختلف در ژانرها و تم‌های گوناگون ویژه مخاطبان نوجوان است توسط انتشارات سوره مهر چاپ و وارد بازار نشر شده است.

درونمایه و مضامین این داستان‌ها مختلف‌اند و موضوعاتی چون جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی، روستا و ... را شامل می‌شود و ضمن اینکه داستان‌ها گرچه ویژه گروه سنی نوجوان است اما می‌تواند برای مخاطب بزرگسال نیز حس نوستالژی داشته باشد.

«قصه‌های جور وا جور» منتشر شد/ داستان‌های نویسندگان مطرح برای نوجوانان

این مجموعه چهار جلدی با داستان‌هایی از محسن مؤمنی شریف، محمد حمزه‌‌ زاده، فرهاد حسن‌‌زاده، داوود امیریان، مهدی میرکیایی، معصومه عیوضی، یعقوب آژند، داریوش عابدی، هدی حدادی، سعیده موسوی زاده، یوسف قوجق، مهناز فتاحی، علی اکبر والایی، ابراهیم حسن بیگی، عبدالمجید نجفی، زهرا حیدری، اکبر صحرایی و دیگر نویسندگان منتشر شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار