تظاهرات فلسطینیان ۱۹۴۸ برای از سرگیری انتفاضه/ اوضاع فلاکت بار گانتز به دلیل همراهی با نتانیاهو

بنی گانتز وزیر جنگ اشغالگران که روزگاری مرد شماره یک قدرتمند در رژیم صهیونیستی محسوب می‌شد، بعد از ائتلاف با بنیامین نتانیاهو دچار اوضاع فلاکت باری شده است.
کد خبر: ۴۲۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 28October 2020

تظاهرات فلسطینیان ۱۹۴۸ برای از سرگیری انتفاضه/ اوضاع فلاکت بار گانتز به دلیل همراهی با نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه هاآرتص در یادداشتی در این رابطه خبر داد بنی‌گانتز که روزگاری به‌دلیل فرماندهی ارتش قدرت بلامنازع (رژیم) اسرائیل بود امروز به راحتی یک سوژه جالب برای کاریکاتوریست‌ها تبدیل شده است.

نویسنده این یادداشت معتقد است فردی که تا چندی پیش به قتل عام فلسطینیان در غزه افتخار می کرد این روزها برای رسیدن به نخست وزیری مستاصل شده است.

وی حتی در جایگاه بلندپایه‌ای همچون وزارت جنگ هم از آن قدرت قبلی اش بسیار دور است، گانتز آنقدر ضعیف شده است که حتی در جریان قرارداد اف 35 امارات هم قرار نگرفت، این اقدام به معنای آن است که ما غذای اصلی سالن را از سر آشپز مخفی نگه داریم.

در پایان این یادداشت آمده است مردی که با هزار امید و آرزو آمده بود امروز به یک مسخره تبدیل شده است.‎

فلسطینیان مناطق 1948 در میان بایکوت رسانه های صهیونیستی و عربی در اعتراض به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده و خواهان از سر گیری انتفاضه هستند.

پایگاه عبری زبان 0404 با اعتراف به این امر خبر داد، فلسطینیان ساکن حیفا از چند هفته پیش در تظاهرات مختلفی خواهان از سرگیری مبارزات مسلحانه علیه صهیونیست‌ها هستند.

این پایگاه عبری زبان با تروریست خواندن فلسطینیان به خوانندگان خود خبر داد فلسطینیان در این شهر شعارهای انتفاضه تا پیروزی ، حماس خواهد آمد و خانه اشغالگران را ویران می کنیم را سر می دهند.

به زعم این پایگاه صهیونیستی فلسطینیان حیفا خواهان از سرگیری عملیات (شهادت‌طلبانه) علیه اهداف صهیونیستی هستند.

در ادامه گزارش آمده است در تظاهرات مذکور ده‌ها نفر از توسط پلیس بازداشت شدند.‎

قرار است، امروز چهارشنبه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیوید فریدمن سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی قرارداد تمدید همکاری‌های علمی آمریکا در مناطق کرانه باختری و بلندی های جولان به امضا برسانند.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد : قرار است است نتانیاهو وفریدمن تمدید اجرای توافقنامه همکاری علمی (رژیم) اسرائیل و ایالات متحده را در کرانه باختری و بلندی های جولان امضا کنند.

گفتنی است، این مراسم که در آستانه برگزاری انتخابات آمریکا برگزار می‌شود در راستای تاکید مجدد ترامپ بر الحاق کرانه باختری و بلندی‌های جولان به رژیم صهیونیستی است، اقدامی که ادعا می‌شد در چارچوب توافق جدید سازش بین امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق در آمده است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم خبر داد نتانیاهو برای این مراسم شماری از مسئولین شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری و دره اردن را دعوت کرده است، اما دو نفر از مسئولین شهرک‌ها را که به مخالفت با طرح‌های نتانیاهو پرداخته بودند بایکوت شدند امری که باعث شده است شماری از مسئولین شهرک‌ها هم برای پشتیبانی از این دو این نشست را تحریم کنند.

این قرار داد در شهرک صهیونیست‌نشین ارییل که بر روی زمین‌های فلسطینیان در کرانه باختری احداث شده، برگزار خواهد شد.‎

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها