پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت شهادت شهید «خلیل رونده»

سردار «عباسقلی‌زاده» در پی شهادت شهید امنیت، «خلیل رونده» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ - 28October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در پی شهادت، سروان پاسدار، شهید «خلیل رونده» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سردار عباسقلی‌زاده بدین شرح می‌باشد:

بسم رب‌الشهدا والصدیقین

شهادت پاسدار وظیفه‌شناس، شهید «خلیل رونده» از پرسنل تیپ مکانیزه امام‌زمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

شهدا مایه افتخار و برکت مردم ایرانِ اسلامی هستند و بی‌شک جانفشانی‌ها و فداکاری‌‌های این عزیزان در تامین امنیت کشور از اذهان مردم نخواهد رفت.

امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو دلاوری و فداکاری چنین غیورمردانی است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند و تاکنون نیز شهدای بسیاری تقدیم این راه عزیز کرده‌اند.

روح آسمانی این شهید عزیز و مدافعین میهن اسلامی، شاخص قدرتمند، حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی است.

اینجانب شهادت پاسدار رشید اسلام، شهید «خلیل رونده» را که در حین انجام ماموریت به فیض شهادت نائل آمد، خدمت مردم شهید پرور و ولایت‌مدار آذربایجان‌شرقی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار