معاون آماد و پشتیبانی نزاجا عنوان کرد؛

امکان انتقال سریع لشکرهای زرهی در نیروی زمینی ارتش

امیر حسن علی‌پور گفت: تعدادی از خودرو‌هایی که در نیروی زمینی ارتش بازتولید شده‌اند، می‌توانند یک لشکر زرهی را در فاصله زمانی کوتاهی به دورترین نقطه منتقل کنند.
کد خبر: ۴۲۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ - 28October 2020

الحاق تانک‌بر‌هایی که می‌توانند دو تانک را جا به جا کنندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «حسن علی‌پور» معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در حاشیه الحاق خودروهای سنگین و تانک‌بر‌ها به این نیرو که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه خودرو‌های فوق سنگین تانک‌بر با مشکلاتی مواجه بودیم، اظهار داشت: خودرو‌هایی که امروز بازتولید و به ناوگان نیروی زمینی ارتش ملحق شدند، آهن قراضه‌ای بیش نبودند، اما با همفکری با کارشناسان اهل فن تصمیم گرفتیم که این آهن قراضه‌ها را بازتولید کرده و به ناوگان فوق سنگین خود الحاق کنیم.

وی افزود: لذا امروز شاهد الحاق تانک‌بر‌هایی هستیم که قادرند دو تانک را همزمان جابه‌جا کنند که این موضوع شاید در نوع خود بی‌نظیر باشد.

امیر علی‌پور گفت: تعدادی از خودرو‌هایی که امروز بازتولید شده‌اند، قادر هستند یک لشکر زرهی را در فاصله زمانی کوتاهی به دورترین نقطه منتقل کنند.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا عنوان کرد: امروز بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانک‌بر تاکتیکی در مراسمی که به‌صورت ویدئوکنفرانس پخش شد، در سطح کشور به ناوگان ترابری نیروی زمینی ارتش ملحق شدند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها