با حضور سردار غلامی؛

اولین پایگاه بسیج سربازان در دانشگاه افسری امام حسین (ع) افتتاح شد

اولین پایگاه بسیج در مراکز نظامی با حضور سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) افتتاح شد.
کد خبر: ۴۲۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ - 28October 2020

افتتاح اولین پایگاه بسیج سربازان در دانشگاه افسری امام حسین (ع)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار نعمان غلامی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص بسیج اظهار داشت: ساختار شجره طیبه بسیج با عشق به اسلام و نظام شکل گرفت و با پشتوانه مردمی روز به روز رشد و پیشرفت کرده است.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، گفت: دستاوردهای بسیج در این چهل سال را دیده‌ایم و مثل روز بر همگان روشن است که در هر جایی از انقلاب، نظام نیاز به کمک و یاری داشته است، مردم پیش دستانه و مخلصانه، جان بر کف به یاری شتافته‌اند. بسیج مردمی متفاوت‌ترین اصل نظام با تمام ساختارها و نظام‌های دنیاست.

سردار غلامی با اشاره به شیوه ویروس کرونا در کشور گفت: در همین شرایط کرونایی نیز همه مردم دیدند که بسیجیان از هیچ اقدام و کوششی فروگذاری نکردند، از دوختن ماسک و لباس‌های بیمارستانی تا تهیه و توزیع محلول‌های ضدعفونی‌کننده در سراسر کشور تمام تلاش خود را انجام دادند. 

وی افزود: این مردم به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی آستین‌ها را بالازدند و برای رضای خدا از مال خود نیز گذشتند و حماسه کمک‌های مومنانه و حل مشکلات نیازمندان در تاریخ ماندگار شد. بسیجیان نه فقط در سرنوشت انقلاب و اسلام بلکه در کمک به بشریت و نسل‌های آینده نقش آفرینی کرده‌اند.

فرمانده دانشگاه ضمن تبریک افتتاح اولین پایگاه بسیج مراکز نظامی در دانشگاه تصریح کرد: پایگاه بسیج حضرت علی اکبر (ع)، کارکنان وظیفه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) محل جوشش توانایی‌ها، مهارت‌ها، استعدادهای جوانان است.

وی اضافه کرد: باید هدف اصلی پایگاه‌های بسیج کادرسازی، تربیت و مهارت آموزی باشد، مهارت آموزی‌هایی که منطبق با شرایط اقلیمی همان منطقه و هدفمند در جهت رشد خودکفایی ایران عزیزمان در تمامی عرصه‌ها باشد. 

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها