مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید باهنر» کوچصفهان افتتاح شد

مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید باهنر» با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استاندار گیلان در بخش «کوچصفهان» شهرستان «رشت» افتتاح شد.
کد خبر: ۴۲۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ - 28October 2020

مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید باهنر» کوچصفهان افتتاح شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، دبیرستان ۱۲ کلاسه متوسطه اول «شهید باهنر» در بخش «کوچصفهان» شهرستان «رشت» پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور «محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، «ارسلان زارع» استاندار گیلان، «علی دقیق» مدیرکل نوسازی مدارس استان و برخی از مسئولین ارشد کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۱۸ متر مربع و با زیربنای ۸۲۸ متر مربع دارای نماز خانه، اتاق دبیران و زمین چمن مصنوعی فوتبال اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان با مشارکت «بنیاد برکت» مقاوم سازی و تکمیل شده و تقدیم دانش آموزان این خطه از استان گیلان شد.

«علی دقیق» مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در حاشیه افتتاح این مدرسه با تجلیل از خدمات عام المنفعه «بنیاد برکت» اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از طریق بنیاد برکت با هدف محرومیت زدایی و در راستای برقراری عدالت آموزشی فعالانه در کنار دستگاه بزرگ تعلیم و تعلم بوده و نهضت مقدس مدرسه‌سازی را عاشقانه در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته کشور همیاری می‌کند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با اشاره به اینکه رسالت آموزش و پرورش فرهنگ سازی وتوسعه و تعالی کشور می‌باشد، تصریح کرد: مدرسه سازان از سرمایه‌های عظیم اجتماعی و فرهنگی کشور می‌باشند و باید قدر این اشخاص و نهاد‌های مقدس را دانست.

وی با بیان اینکه اقدامات بنیاد برکت در زمینه توسعه فضا‌های آموزشی ماندگار و ستودنی است، افزود: بنیاد برکت ۴۸ پروژه آموزشی را در استان گیلان با ۲۸۸ کلاس درس و زیربنای بالغ بر ۳۵ هزار مترمربع احداث و یا تکمیل می‌نماید و از این تعداد ۳۵ پروژه به بهره داری رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار